Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare a situatiilor financiare pentru exerctiul financiar incheiat la 31 decembrie 2009


Anunt de participare (utilitati) numarul 89897/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Morarescu, Tel.021/2009330, Email: [email protected], Fax: 021/2007411, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii potale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de auditare a situatiilor financiare pentru exerctiul financiar incheiat la 31 decembrie 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: sediul Companiei Nationale Posta Romana S.A., din Bd. Dacia nr. 140, sector 2, Bucuresti, precum si cel al Sucursalelor, dupa caz, cu sediile in Bucuresti, Ploiesti, Craiova, Timisoara, Cluj, Brasov, Bacau, Iasi, Galati, Constanta, sau la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare a situatiilor financiare pentru exerctiul financiar incheiat la 31 decembrie 2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de auditare a situatiilor financiare pentru exerctiul financiar incheiat la 31 decembrie 2009, conform prevederilor Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 620, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2009 pana la 30.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de: 11.000 lei, valabila pana la data de 19.02.2010 se va depune in contul RO23BPOS85002717790ROL02 BancPost Reprezentanta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala; Certificat de cazier fiscal; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Registrul Comertului; Certificat de inregistrare al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile la: 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007 si 31 decembrie 2008; Ofertantii nerezidenti vor prezenta, bilanturile pentru ultimele 3 exercitii financiare incheiate, insotite de rapoartele auditorilor financiari; declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008). Se solicita o cifra de afaceri medie anuala de minim 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a princ prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;Se solicita caofertantul sa faca dovada exp anterioare la nivel international in domeniul prestarii serv de audit al sit financiare separate, in domeniul posta-telecomunicatii, astfel incat, pe baza resurselor si a experientei acumulate, sa se asigure un nivel calit ridicat al auditului cel putin un contract;Se vor anexa si minim 2 recomandari de la beneficiari ai serv de audit a sit financ, cu venituri mai mari de 20 milioane euro;dec priv inf ref la studiile, preg prof a pers de conducere, pers resp pt indeplinirea contr de serv;dec ref la echipe tehnice pentru indep contr;dec priv partea din contract pe care op economic are intentia sa o subcontracteze; dec privind respectarea cond de munca si prot muncii;dec prin care ofertantul isi asuma indeplinirea urmatoarelor cerinte impuse de autorit contr cu priv la componenta echipei de audit: cel putin 3 membri ai echipei de audit trebuie sa fie membrii Camerei Auditorilor Financiari din Romania (CAFR);cel putin un membru al echipei de audit din cei trei membri CAFR sa detina si certificare ACCA, ori echivalent;cel putin un membru al echipei de audit (in plus fata de cei 3 cu atestat CAFR) sa detina atestat/certificat de auditor al sistemelor informatice de tip CISA, ori echivalent;cel putin un membru al echipei de audit (in plus fata de cei 3 cu atestat CAFR) sa detina certificare de auditor al sistemelor informatice profesionale de securitate tip CISSP, ori echivalent.
In vederea sustinerii declaratiei de mai sus, ofertantii vor atasa documente doveditoare cu privire la calificare, atestate si certificari detinute etc. dovada calitatii ofertantului (societatea de audit), de auditor membru al CAFR;doc ce atesta faptul ca ofertantul este asig pentru risc prof;ISO9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2009 12:00
Locul: Bd. Dacia, nr. 140, et.3-11, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Dacia, nr. 140, secotr 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel.021/2009257, Fax: 021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer