Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare financiara


Anunt de participare numarul 126020/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050107, Romania, Punct(e) de contact:  Cristi Sandu, Tel. 021 3139575, Email:  [email protected], Fax:  021 3139575, Adresa internet (URL):  www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare financiara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: , Bd.Mihail Kogalniceanu Nr.36-46, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de audtare financiara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 rapoarte
Valoarea estimata fara TVA: 33, 870.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 670 lei sau 335 lei in cazul IMM.Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU/86/1.2/S/64088
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 al OUG 34/2006
3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
a) Pentru persoane fizice:
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice ? original
b) Pentru persoane juridice:
- Certificat de inregistrare ? copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?, semnata si stampilata
- Certificat constatator emis de ORC ?original, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei juridice ? ORIGINAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Bilant contabilInformatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Bilant contabilCompletare Formular Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Lista principalelor prestarii de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: a) Pentru persoane fizice: - Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?, semnata si stampilata sau echivalent- Declaratie pe propria raspundere a Auditoruluifinanciar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romaniab) Pentru persoane juridice: - Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari din Romania-copie "conform cu originalul" sau echivalent- Carnet de membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs - copie pe care se va mentiona ?conform cu originalul?, semnata si stampilata sau echivalent- Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al Camerei Auditorilor Financiari din Romania- Auditor senior cu rol de manager de proiect (1 specialist)Profil: studii superioare, specializari, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara, experienta minim 5 ani ca auditor financiar.- Auditor junior (1 specialist)Profil: studii superioare, specializari, studii dovedite in aria de expertiza: auditare financiara, experienta minim 2 ani ca auditor financiar, cunostinte in domeniul achizitiilor publice.Cerinta obligatorie: Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/ antitati, dupa caz, conform formular 6 din capitolul Formulare - ORIGINAL
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2011 13:00
Locul: RECTORATUL UNIVERSITATIIBUCURESTI/ Sala Senatului, Bd.Mihail Kogalniceanu Nr.36-46
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezenanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU/86/1.2/S/64088
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050107, Romania, Tel. 021.307.73.76, Fax:  021.313.95.75
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer