Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare financiara


Anunt de participare (utilitati) numarul 134106/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201948, In atentia: Daniela Pamfilie, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent Economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de auditare financiara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: La Sediul SNGN Romgaz SA Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor este anuala.Valoarea contractelor: pt.anul I este 400.000 lei, pt.anul al II lea este de 350.000 lei si pentru al III lea an este de 350.000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare financiara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de Servicii de auditare financiara pentru anii 2012, 2013, 2014
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar.de participare: 22000 lei.Perioada de valabil.a garantiei: 90 zile, de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei: Garantia se exprima in lei, se va prezenta in original la deschiderea licitatiei si poate fi constituita astfel: 1.prin virament bancar; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;3.ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana ladeschiderea ofertelor in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei??.d) in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in cuantum de 4880lei, in cf. cu art.278^1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010. a)Cuantumul gar.va fi de 5% din valoarea contr.fara TVA, pentru o perioada de 12 luni, incepand de la data semnarii contract.b)Garantia contr.se const.conform art.90 alin.(1)din HG925/2006 actualiz., dupa cum urmeaza : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ? Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea.Se va completa Formularul nr.2;Cerinta nr.2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va completa Formularul nr.3;Cerinta nr.3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.4
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
-dl. Dumitru Chisalita ? director general SNGN Romgaz SA
-dl. Mircea Lupu ? director Departament Tehnic Achizitii
-dl. Horea Bodogae ? presedinte comisie evaluare
Cerinta nr.4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/12.10.2010.Se va completa Formularul nr.5; Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
Cerinta nr.2: Pers.juridice /fizice straine-Doc.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Cerinta nr.3: Pentru op.ec.inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata cf.Anexei 1 din OG27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM.Of.incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de CA si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi op.ec., fiecare din acestia incadrandu-se in categ.IMM, asoc.rezultata poate benef.de reducerile prev.la art.16 alin.(2)din Legea346/2004.Precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea resp.nu are caract.unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16 alin(2)din Legea 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1-Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta nr.2- media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie de minim 800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: - Fisa de informatii generale.Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani:
Cerinta nr.2: -Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani .Ofertantul va prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii de audit financiar in val. de 400.000 lei.Cerinta nr.3: -Declaratie referitoare laefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Of.va prezenta personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.Cerinta nr.4: -Info.privind subcontra.: a)lista cuprinzand subcontr.insotita de ac.de subcontr.b)partea/partile pe care ofe.are intentia sa le subcontr. c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Cerinta nr.1
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau intrenationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr.26/2010 privind modificarea si completarea OUG 75/1999 pentru activit.de audit financiar ;HG nr.433/2011 pentru aprobarea ROF a Camerei Auditorilor Financiari din Romania;Standardele de Audit Financiar adoptate de Camera Auditorilor Financiari din Romania.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 12:00
Locul: Locul: S.N.G.N. ROMGAZ S.A. Medias, Piata Constantin Motas, nr. 4, Sala Licitatii P14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pt depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziuaurmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. MEDIAS Serviciul Licitatii
Adresa postala: Piata Constantin Motas, nr. 4 , ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269201948, Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer