Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare financiara


Anunt de participare numarul 94095/11.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare financiara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, Nr.1, Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare financiara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
toate loturile
Valoarea estimata fara TVA: 1, 779, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare in cuantum de: Lotul I 7300 lei; Lotul II 7000 lei; Lotul III 3000 lei, fara TVA;
-Garantia de buna executie in cuantum de 5% (fara TVA) din valoarea viitorului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
2% cofinantare, 11, 5 % finantare nerambursabila din bugetul national, 86, 5 % finantare nerambursabila din F.E.D.R
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006;
-Certificat fiscal A.N.A.F.-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local-Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Imputernicire legala, semnata de catre administrator
-Cazier judiciar, copie legalizata sau original
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a zonei respectiveCertificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
-Pentru persoanele fizice - adeverinta de la Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR)-Pentru persoanelejuridice - autorizatie de functionare sau adeverinta de la CAFR-Declaratie pe propria raspundere a Auditorului financiar Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar-Persoana fizica sau juridica sa fie membra a Camerei Auditorilor Financiari din Romania (C.A.F.R.) (dovada autorizatie sau, daca e persoana fizica, Carnet de membru-Autorizatia emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (31.06.2009, 2008, 2007)
-LotulI- Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, (original). Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.500.000 lei Fisa de informatii generale, LotulII - Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, (original). Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.400.000 lei Fisa de informatii generaleLotul III - Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, (original). Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie egala sau mai mare de 590.000 lei Fisa de informatii generale,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
Experienta similaraLotul I: realizarea in ultimii trei ania 2 contracte de auditare financiara a caror valoare cumulata sa fie de minim 380.000 lei, din care unul sa fi fost finantat din Bugetul General al Comunitatii Europene.Lotul II: realizarea in ultimii trei ania 2 contracte de auditare financiara a caror valoare cumulata sa fie de minim 350.000 lei, din care unul sa fi fost finantat din Bugetul General al Comunitatii Europene.Lotul III: realizarea in ultimii trei ania 2 contracte de auditare financiara a caror valoare cumulata sa fie de minim 190.000 lei, din care unul sa fi fost finantat din Bugetul General al Comunitatii Europene.Lotul I - recomandaridin parteabeneficiarilor/clientilor cu care au fost incheiate contractelemai sus mentionate, in original sau copie legalizata sau semnate si stampilate pe fiecare pagina pentru conformitate;
Lotul II - recomandaridin parteabeneficiarilor/clientilor cu care au fost incheiate contractelemai sus mentionate, in original sau copie legalizata sau semnate si stampilate pe fiecare pagina pentru conformitate;
Lotul III - recomandaridin parteabeneficiarilor/clientilor cu care au fost incheiate contractelemai sus mentionate, in original sau copie legalizata sau semnate si stampilate pe fiecare pagina pentru conformitate;
-Prezentarea Listei personalului de specialitate raspunzator de executia prestarilor de servicii pentru fiecare Lot in parte completare
CV-urilor acestora;
-Ofertantul vapreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa la subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;
-ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv: I.S.O. 9001 sau echivalent;
-Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea, NR. 1, Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 2% cofinantare, 11, 5 % finantare nerambursabila din bugetul national, 86, 5 % finantare nerambursabila din F.E.D.R
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravoleopoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Pitesti, Str. Victoriei, Nr.22 , ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel..0248219374, Fax: 0248219947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea unui act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, Compartimentul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Piata Vasile Milea, Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel.0248217800, Email: [email protected], Fax: 0248220075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2010 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer