Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare financiara a Proiectelor - MODERNIZARE 2 DJ


Anunt de participare numarul 81604/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4111, 4141, In atentia: d-nei director executiv Antonela Patrascu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare financiara a Proiectelor - MODERNIZARE 2 DJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: JUDETUL BOTOSANI, Regiunea Nord-Est, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop prestarea de servicii de audit financiar, respectiv: LOT 1: Serviciul de auditare financiara a Proiectului - MODERNIZARE DJ 291 B, LoznaDerscaMihaileni, km 7+900 20+750
LOT 2: Serviciul de auditare financiara a Proiectului Modernizare DJ294, Mihalaseni DN 24C, km 22+100 29+160
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop prestarea de servicii de audit financiar, respectiv: LOT 1 - Serviciul de auditare financiara a Proiectului - MODERNIZARE DJ 291 B, LoznaDerscaMihaileni, km 7+900 20+750Cod SMIS: 1020Locatia lucrarii: Localitatile Lozna, Dersca, MihaileniLocul prestarii serviciului: JUDETUL BOTOSANI, Regiunea Nord-Est, RomaniaLOT 2 - Serviciul de auditare financiara a Proiectului Modernizare DJ294, Mihalaseni DN 24C, km 22+100 29+160
Cod SMIS: 994Locatia lucrarii: comuna MihalaseniLocul executarii lucrarii: JUDETUL BOTOSANI, Regiunea Nord-Est, Romania- Participantii vor anexa la oferta depusa, aferent fiecarui Lot in parte, un plan de lucru detaliat in conformitate cu cerintele specifice ale caietului de sarcini si in concordanta cu experienta si calificarile personalului de specialitate, pentru realizarea in bune conditii a serviciilor de auditare financiara si corespunzator standardelor in vigoare.- Planurile de lucru vor contine obligatoriu o detaliere a rapoartelor de audit ce vor fi realizate pe intreaga durata a implementarii celor 2 (doua) proiecte si vor fi intocmite in concordanta cu Anexa III A la contractele de finantare nr. 87 din 26.02.2009 si 88 din 26.02.2009, respectiv Graficul de depunere a cererilor de rambursare.- In baza planurilor de lucru, prestatorul este obligat sa realizeze cate un raport de audit care sa insoteasca fiecare cerere de rambursare, un raport intermediar si un raport final dupa incheierea proiectului .
Valoarea estimata fara TVA: 443, 863RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: LOT I= 3.000 lei; LOT II = 1.500 lei;garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Programul Operational Regional 2007-2013 2. Buget de stat 3. Fonduri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Form 12A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-Form 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Form 12 C;
-confirmare plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local, pentru persoane juridice, valabile la data deschiderii ofertelor, certificate de la: -D.G.F.P. Administratia financiara si Primarie.-Certificate privind plata impozitelor si taxelor pentru persoane fizice autorizate.-1.Persoane juridice: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic corespunzator obiectului supus procedurii, in original sau copie legalizata.- Autorizatie de functionare emisa de C.A.F.R.-2.Persoane fizice autorizate: document din care se atesta inregistrarea si din care rezulta ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare/ Extras din Registrul Auditorilor Financiari / altele echivalente;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar emis de C.A.F.R;
- Carnet de membru al C.A.F.R., cu mentiunea activ pentru anul in curs;
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca auditorul nu a fost sanctionat in ultimii 3 (trei) ani de Departamentul de Monitorizare si Competenta al C.A.F.R., -3. Asigurare de risc profesional, valabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completare Anexa nr.2 informatii generale unde se declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2006, 2007, 2008). Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati: completare Formular 12 E si Anexa 3.- Dovada ca a mai auditat cel putin un proiect finantat din fonduri europene.-se depune: copie dupa contract, recomandare de la beneficiar.
- Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-completarea Formularului nr. 12 I si se vor atasa CV-urile acestor persoane.
- CVurile, in original, cu data actuala si semnaturile in original;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar emis de C.A.F.R., prezentat in copie legalizata;
- Carnet de membru al C.A.F.R., cu mentiunea activ pentru anul in curs, prezentat in copie legalizata;
- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca auditorul nu a fost sanctionat in ultimii 3 (trei) ani de Departamentul de Monitorizare si Competenta al C.A.F.R.-In cazul in care ofertantul nu are personal angajat in acest sens, va prezenta contracte de colaborare/asociere/subcontractare/prestari servicii etc. din care sa rezulte respectarea cerintelor de mai sus .
-completarea Formularului 12G si lista anexata, cu subcontractantii si specializarea acestora.
-informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
-completarea formularului D1 cu asociati;
-informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati si specializarea acestora.-Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de Legea privind securitatea si sanatatea in munca nr. 319/2006, HG. nr. 1091/2006 privind cerinte minime de securitate si sanatate pentru locul de munca, OG nr. 195/2005 privind protectia mediului , Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, toate cu modificarile si completarile ulterioare-Formular12 J.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7582
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan Cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216321;0230/215383, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710390, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer