Licitatie Publica - Servicii de auditare financiara a proiectului Imbunatatirea infrastructurii de acces la punctul de trecere a frontierei Calafat-Vidin, prin reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 553, pe tronsonul Calafat-Ciupercenii Vechi
Anunt de participare numarul 78306/25.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare financiara a proiectului Imbunatatirea infrastructurii de acces la punctul de trecere a frontierei Calafat-Vidin, prin reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 553, pe tronsonul Calafat-Ciupercenii Vechi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare financiara a proiectului Imbunatatirea infrastructurii de acces la punctul de trecere a frontierei Calafat-Vidin, prin reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 553, pe tronsonul Calafat-Ciupercenii Vechi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de auditare financiara
Valoarea estimata fara TVA: 42, 046RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.06.2009 pana la 30.11.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 200 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul PHARE 2006, CBC Prioritatea 1 Dezvoltarea infrastructurii de transport si a accesibilitatii in zona de frontiera, Contract de finantare nr. PHARE RO2006/018-445.01.01.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, CUI, Copie legalizata a autorizatiei si Copie legalizata a Certificatului emis de catre Camera Auditorilor Financiari din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anului 2008, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minma cifra de afaceri: 80.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), Resurse umane, Subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Completare formular 5 privind experienta similara din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) a unui contract de prestari servicii similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in valoare de minim 10.726 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
40%
Descriere:
2.
Tehnic
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr. 19, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se gaseste in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0216104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: bdul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 12:10