Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Sud Vest Oltenia?,


Anunt de participare numarul 120727/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD VEST OLTENIA
Adresa postala:  STRADA UNIRII, NR.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA COMBEI, Tel. 0521408241, In atentia:  Anca Combei, Email:  [email protected], Fax:  0521408231, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Sud Vest Oltenia?,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Sud ? Vest Oltenia, Str. Unirii, nr. 19, 200585, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Sud Vest Oltenia?,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini-Servicii de auditare financiara a proiectului ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta in regiunea Sud Vest Oltenia?,
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-2000 lei, constituita conf. art. 86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 -Domeniul major de interventie 3.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local si de stat;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei, original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul;
Copie Certificat de Inregistrare;
Autorizatia firmei pentru desfasurarea activitatii de audit financiar, eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) - xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca firma nu a fost sanctionata in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala a CAFR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil aferent anului 2009, vizat si inregistrat de organele competente;
Fisa de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani (2008, 2009, 2010)-cerinta minima-cifra de afaceri medie in perioada 2008-2010 - 400.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspundere privind confirmarea serviciilor;
Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari-cerinta min.-incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de prestari servicii de auditare financiara pentru proiecte cu finantare internationala in valoare de cel putin 200.000 lei, fara TVA.;
Informatii privind personalul angajat, cadrele de conducere si personalul de specialitate, precum si personalul implicat in proiect - cerinta min. -Personalul propus trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului:
- un auditor financiar - coordonatorul echipei ? cu cel putin 5 ani experienta profesionala generala* si cel putin 3 ani experienta profesionala specifica
- un auditor financiar, diferit de coordonator, cu cel putin 3 ani experienta profesionala specifica
- 2 auditori financiari, experti contabili atestati CECCAR- un expert in achizitii publice atestat (COR 241940);
Informatii privind subcontractantii;
ISO 9001:2000, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2011 12:00
Locul: Sala de sedinte nr.1 a Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr. 19, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila integral in SEAPJustificare alegere procedura: procedura a fost selectata conform art. 20 din OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Sud Vest Oltenia
Adresa postala:  Str. Unirii, nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251 408 214, Fax:  0251 408 245
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer