Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de auditare pentru Proiectul -Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Calarasi?


Anunt de participare (utilitati) numarul 113023/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala:  str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910001, Romania, Punct(e) de contact:  Toma Mircea ? Compartiment UIP, Tel. +40 242 312 705 , +40 242 313 765, +40 242 313 531, Email:  [email protected], Fax:  +40 242 311 923, Adresa internet (URL):  www.ecoaquacalarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de auditare pentru Proiectul -Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Calarasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Municipiul Calarasi, judetul Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditarepentru un proiectcofinantat de Uniunea Europeanadin Fondul de Coeziune , in cadrul Programului Operational Sectorial ?Mediu?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 473, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :9.000 lei; garantie de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 82%; Co-finantare nationala aproximativ 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta, in conformitate cu cerintele Fisei de date, urmatoarele:
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 4;
- Informatii generale despre ofertant-Formular 5;
- Date despre societatea mixta/consortiu/asociere ?Formular 6;
- Imputernicirea notariala ? Formular 10 ;
- Trecutul Litigios- Formular 7;
- Certificat de cazier judiciar al companiei;
- Certificate de cazier judiciar sau echivalent, pentru persoanele (fizice sau juridice)- Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 2;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Formular 3;
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent;
- Certificat de atestare fiscala sau echivalent;
- Certificat pentru plata CAS sau echivalent;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent;
- Declaratia pe propria raspundere a Auditorului financiar- Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertuluia) Persoane juridice romane:
- Autorizatie de la CameraAuditorilor Financiari din Romania;
- Carnet de auditor vizat pe anul 2010 cu metiunea ?ACTIV?b) Persoane fizice romane:
-Certificat emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania;
- Carnet de auditor vizat pe anul 2010, cu metiunea ?ACTIV? ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta, in conformitate cu cerintele Fisei de date, urmatoarele:
1. Declaratie privind cifra de afaceri si profitul- Formular 8
2. Declaratiade venitprivind veniturile realizate in anii 2007, 2008 si 2009(pentru persoane fizice)
3. Declaratie financiara recapitulativa (bilant)- Formular 9;Ofertantii vor depune documente justificative (copie bilanturi contabile toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, sau documente echivalente);
Nivel specific minim necesar:
Cifra medie anuala de afaceri/ veniturile (in cazul persoanelor fizice), pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 50.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta, conform cerintelor Fisei de date , urmatoarele :
1.Formular 11 - Sistemul de Asigurare a Calitatii, la care se anexeaza :
Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
2. Formular 12- Declaratie privind listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
3.Formular 13- Experienta similara;
Din aceste documente trebuie sa rezulte, ca Nivel specific minim necesar :
Experienta similara din ultimii 3 ani ca prestator de servicii audit, dovedita prin:
Finalizareaa cel putin unui contract, caresa aiba ca obiect servicii de auditare a unui proiect finantat/cofinantat de Uniunea Europeana, in valoare de cel putin10.000.000 euro ; prin finalizarea contractuluise intelege finalizarea a cel putin unui Raport al Constatarilor Factuale sau echivalent, aferent a cel putin unei Cereri de Rambursare .
4.Formular 14 - Personalul cheie angajat in contract;
5.Formular 15 : Experienta profesionala a personalului cheie;
6.Formular 16: Declaratie privind lista subcontractantilor;
7.Formular 17-Sanatate si securitate in munca;
8.Formular 24-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CS4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 11:00
Locul: SC ECOAQUA SA Calarasi, Str. Progresul, Bloc BBB, etaj 3, Compartiment UIP , Municipiul Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu- Axa1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in jud Calarasi"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
1. Pentru aceeasi autoritate contractanta , ofertantiicastigatori ai contractelor de Asistenta tehnica pentru managementul proiectuluisi pentru supervizarea lucrarilorproiectului?Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si de canalizare in judetul Calarasi?, sunt exclusi de la participareasub orice forma la procedura de adjudecare a prezentului contract. Conditiase aplica si subcontractorilor.2. Valoarea estimatareprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului. Ofertele caredepasesc valoarea estimata vor fi respinse ca fiind inacceptabile.3. Pretul Contractului nu este supus actualizarii.4. Pretul Contractului nu include ?diverse si neprevazute?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. + 40 213 104 641, Email:  [email protected], Fax:  +40 213 104 642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Calarasi , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Bucuresti , nr. 106, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910068, Romania, Tel. +40 242 311 947, +40 242 315 736, Email:  [email protected], Fax:  +40 242 316 157 , +40 242315 736
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Intermen de 5zile, incepand cuziua urmatoare luarii la cunostinta despreun act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi-compartiment juridic
Adresa postala:  Str. Progresul, Bloc BBB, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910001, Romania, Tel. +40 242 312 705 , +40 242 313 765, Email:  [email protected], Fax:  + 40 242 311 923, Adresa internet (URL):  www.ecoaquacalarasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer