Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare pentru proiectul « Starea socio-economica si evolutia zonei de frontiera Romania-Bulgaria intre anii 2009-2015 »


Anunt de participare numarul 103307/06.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia pentru Democratie Cultura si Libertate, filiala Calarasi
Adresa postala:  Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi , Localitatea: Calarasi, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910001, Romania, Punct(e) de contact:  Viorel Ghita, Tel. 0744495848, Email:  [email protected], Fax:  0242/318940, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
Altele: Promovarea culturii si a valorilor culturale romanesti si universale, identificarea, initierea, proiectarea, sustinerea si derularea unor proiecte si programe cu impact social si cultural care sa contribuie la afirmarea valorilor culturale si democratice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare pentru proiectul « Starea socio-economica si evolutia zonei de frontiera Romania-Bulgaria intre anii 2009-2015 »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de audit financiar (potrivit caietului de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de servicii (in conformitate cu prevederile caietului de sarcini)
Valoarea estimata fara TVA: 120, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
68 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare ? NU ESTE CAZULGarantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European pentru Dezvoltare Regionala- Bugetul de Stat al Romaniei- Bugetul propriu al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea (art. 180 din OUG 34/2006);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala, in cazul persoanelor juridice romane, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat;
- Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar sau o declaratie pe propria raspundere;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice romane, eliberat de Directia Impozite si taxe locale;
- Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar sau o declaratie pe propria raspundere;
- Persoane juridice/fizice romane/straine ? Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul in curs, Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice si declaratie pe proprie raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFRNOTA: In cazul operatorilor economici straini, documentele vor fi prezentate in copie certificata conform cu originalul in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009- Formularul 4 - ?Informatii generale? din Sectiunea III FormulareNOTA: In cazul operatorilor economici straini, documentele vor fi prezentate in copie certificata conform cu originalul in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.2. Media cifrei de afaceri a ofertantuluipe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009)trebuie sa fie mai mare de: 200.000 Euro+TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele contracte de prestari servicii similare, finalizate in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare si Anexa la Formularul 5;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cel putin un contract de audit pentru proiecte cu finantare europeana a carui valoare sa fie de minim 120.000 Euro+TVA.Ofertantul va depune copie dupa contracte impreuna cu recomandarea scrisa din partea beneficiarului respectiv din care sa rezulte indeplinirea cu succes a acestora ? copie certificata conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Da ? ofertanti persoane fizice si juridice romane sau straine inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (?CAFR?), inregistrate fiscal in Romania, care detin viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 12:00
Locul: Str. Progresului, bl. BBB, et. 3, Calarasi, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a candidaturilor pot participa, membrii delegati ai UCVAP reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte (imputernicirea si un act de identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prin Programul pentru Cooperare Transfrontaliera Romania Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021. 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021. 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021. 319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021. 332.82.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Vilau&Mitel SCA
Adresa postala:  Calea Grivitei nr. 143, mezanin, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010707, Romania, Tel. 021/ 314 31 55 / 57, Email:  [email protected], Fax:  021 / 314 31 60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer