Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de auditare pentru proiectul Modernizarea DJ 105 G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 41+425


Anunt de participare numarul 95638/09.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: GANEA RADU, Tel.0269-217733-191, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de auditare pentru proiectul Modernizarea DJ 105 G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 41+425
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Consiliul judetean Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de auditare pentru proiectul Modernizarea DJ 105 G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 41+425
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de auditare pentru proiectul Modernizarea DJ 105 G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 41+425
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie va fi in cuantum de10.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului Modernizarea DJ 105 G Sadu - Rau Sadului - Sadurel km 21+250 41+425- finantat prin POR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.- Certificatul de inregistrare- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa dovedeasca ca are in obiectul sau de activitate prestarea de servicii de audit/audit financiar- Statutul si contractul de societate- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul prescurtat la data de 31.12.2008 si 30.06.2009avizat de catre Directia Finantelor Publice, iar acesta trebuie sa fie pozitiv.
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara
- trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie:
Expertul cheie nr. 1: Auditor financiar- auditor autorizat de camera auditorilor financiari din Romania si/sau organisme internationale recunoscute.
Expertul cheie nr. 2: Expert Contabil- autorizat CECCARExpertul cheie nr. 3: Inginer constructor - experienta in domeniul minim 5 aniJurist Experienta in domeniul juridic minim 5 ani
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura
- Informatii privind subcontractantii
Informatii privind sustinerea economica/financiara sau tehnica/profesionala a ofertantului
- Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit 1 contract de audit financiar/audit pentru proiecte cu finantare nerambursabila a carui valoare sa fie de minim 100.000 leiOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: Expertul cheie nr. 1: Auditor financiarAuditor autorizat de camera auditorilor financiari din Romania si/sau organisme internationale recunoscute.Calificari si abilitati: Licentiat al unei facultati economice.a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR copie legalizata;b) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea Activ pentru anul respectiv copie;c) Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice original;d) Declaratia pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR.Expertul cheie nr.1 trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes, in decursul ultimilor 3 ani, 2 contracte care au avut ca obiect servicii de audit, si in care a indeplinit functia de auditor.Expertul cheie nr. 2: Expert ContabilCalificari si abilitati: Licentiat al unei facultati economice.Expertul cheie nr. 2 trebuie sa faca dovada ca este recunoscut de CECCAR si/sau organisme internationale recunoscute.Expertul cheie nr. 3: Inginer constructorCalificari si abilitati: Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul constructiilorTrebuie sa aiba experienta in domeniul minim 5 ani.Expertul cheie nr.4 JuristCalificari si abilitati: Licentiat al unei Facultati de DreptExperienta in domeniul juridic minim 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare - reprezentanti ofertanti - observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional, axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, domeniul major de interventie 2.1. Reabilitareasi modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu-Sectia de contencios administrativ si fiscal, cf art.286 din OUG nr.34/2006
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.+40-269-217104, Email: [email protected], Fax: +40-269-217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu - compartiment juridic
Adresa postala: Consiliul judetean Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269/217733, Email: [email protected], Fax: 0269/218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer