Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE AUDITARE PENTRU PROIECTUL REABILITARE TRAMA STRADALA IN MUNICIPIUL MEDGIDIA, JUDETUL CONSTANTA


Anunt de participare numarul 94457/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: VICTORITA CHEVAL, Tel.0241/820800, INT. 112, Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE AUDITARE PENTRU PROIECTUL REABILITARE TRAMA STRADALA IN MUNICIPIUL MEDGIDIA, JUDETUL CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de audit pentru proiectul Reabilitare trama stradala in municipiul Medgidia, judetul Constanta constau in:
Realizarea de rapoarte de audit la fiecare transa de bani solicitata din fondurile europene si a unui raport final asupra rezultatelor financiare ale proiectului.
Rezultatele acestei activitati sunt rapoartele de audit ale proiectului, realizate de o organizatie terta specializata, impartiala, care sa prezinte obiectiv rezultatele si eficienta implementarii acestui proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de audit pentru proiectul Reabilitare trama stradala in municipiul Medgidia, judetul Constanta constau in:
Realizarea de rapoarte de audit la fiecare transa de bani solicitata din fondurile europene si a unui raport final asupra rezultatelor financiare ale proiectului.
Rezultatele acestei activitati sunt rapoartele de audit ale proiectului, realizate de o organizatie terta specializata, impartiala, care sa prezinte obiectiv rezultatele si eficienta implementarii acestui proiect.
Valoarea estimata fara TVA: 513, 155RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 10000 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOARE FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondului European de Dezvoltare Regionala (FEDR) prinProgramul Operational Regional 2007 2013, Bugetul de Stat, Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTANT/ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea; - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006; - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; - CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF si CERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului local.
1. certificat de atestare a calitatii de auditor financiar emis de CAFR; 2. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 3. Cod Unic de Inregistrare; 4. Cod de Inregistrare Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale ofertant;2. Bilanturi contabile la 31 decembriepentru anii 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cifra medie de afaceri pt anii 2006, 2007, 2008 de cel putin 700.000 lei;2. Bilanturi contabile la 31 decembriepentru anii 31.12.2007 si 31.12.2008 inclusiv conturile de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; 2. copie legalizata dupa carnetul de membru al CAFR; 3. dovada ca cel putin unul dintre auditorii care au ca sarcina indeplinirea contractului este membru CAFR de cel putin 3 ani; 4. Declaratie privind efectivelemedii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere)
STANDARDE DE ASIG.A CALIT.
1. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;
INFORMATII PRIVIND SUBCINTRACTANTII
ASOCIERE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Au incheiat contract/contracte in valoare cumulata de minim 500.000 lei avand ca obiect servicii de auditare pentru proiecte cu finantare publica, din care cel putin unul cu finantare comunitara;de prezentat copii dupa contracte.; 2. Cu mentiunea Activ pentru anul 2010, pentru auditorii care au drept sarcina ducerea la indeplinire a contractului de servicii cu Municipiul Medgidia; 4. Sa aiba angajat personal cu experienta inauditarea proiectelor cu finantare comunitara, dupa cum urmeaza: - Un auditor, membru CAFR de minim 3 ani caresa faca dovada ca a mai auditat cel putin un proiect finantat din fonduri europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.77
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 10:00
Locul: PRIMARIA MUN.MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondului European de Dezvoltare Regionala (FEDR) prinProgramul Operational Regional 2007 2013, Bugetul de Stat, Bugetul Local
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551345, Email: [email protected], Fax: 0241610241
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, Localitatea: MEDGIDIA, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241/820800, Email: [email protected], Fax: 0241810619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2010 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer