Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de "AUDITUL PROIECTULUI"aferente proiectului Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud -Municipiul Iasi


Anunt de participare numarul 127505/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de "AUDITUL PROIECTULUI"aferente proiectului Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud -Municipiul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de "AUDITUL PROIECTULUI"aferente proiectului Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud -Municipiul Iasi conform Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de "AUDITUL PROIECTULUI"aferente proiectului Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud -Municipiul Iasi conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 750 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget stat si fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAPCertificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si privind bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Se solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale de min 120000 lei pentru anul 2010
Prezentare bilant contabil pentru ultimul an financiar incheiat 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii/contracte similare prestate in ultimii 3 ani;
Experienta similara-cel putin 1 contract similar prestat in cadrul unor proiecte finantate din fonduri europene, derulat in ultimii 3 ani in valoare min 60000 lei, copie dupa contractul depus pentru sustinerea experientei similaresi 1 recomandare
Declaratie efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Personal cheie care va fi utilizat pentru contract: persoana fizica sau juridica care prezinta Certificat de auditor financiar eliberat de Camera Auditorilor Financiari Romani (CAFR), carnet de membru CAFR, certificat fiscal, declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre CAFR Certificat de auditor financiar eliberat de CAFR, carnet de membru CAFR, certificat fiscal, declaratie pe proprie raspundere ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre CAFR
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Informatii privind subcontractantii/asociatii daca este cazul
Declaratie privind respectarea legislatiei privind conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operatiomal Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700034, Romania, Tel. 0232267582, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer