Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de automatizare a instalatiei mixte de sterilizare cu abur tip ISM 3


Anunt de participare numarul 109256/08.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala:  Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011863, Romania, Punct(e) de contact:  MARIETA SIMION, Tel. 0760669955, In atentia:  Ing. Bianca Breuscan, Email:  [email protected], Fax:  0318057374, Adresa internet (URL):  https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica -Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de automatizare a instalatiei mixte de sterilizare cu abur tip ISM 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea, modernizarea si automatizarea instalatiei mixte de sterilizare cu abur tip ISM 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50500000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 108, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-in suma fixa , conform fisa de date: garantie de buna executie-in cuantum de 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. OUG 34/2006, art 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - fara debite;
-Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional-C.U.I(cod unic inregistrare);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatia din partea producatorului instalatiei pentru efectuarea de servicii de reabilitare, modernizare si automatizare a instalatiei mixte de sterilizare cu abur tip ISM 3
-Certificat de conformitate CE pentru instalatia mixta de sterilizare cu abur tip ISM 3 ca urmare a operatiilor de automatizare efectuate la instalatie
-Ofertantul sa faca dovada ca are capacitatea de productie necesara pentru executarea serviciilor solicitate in conditiile specificate in caietul de sarcini;
-Ofertantul sa faca dovada detinerii autorizatiei ISCIR pentru montare, instalare, reparare si service la instalatii de sterilizare tip ISM;
-Ofertantul sa faca dovada ca personalul tehnic de specialitate este autorizat ISCIR pentru lucrarile de executie montaj reparare instalare si de sudura la instalatiile de sterilizare tip ISM.
-Ofertantul sa faca dovada ca are angajat personal tehnic de specialitate pentru lucrarile conexe aferente lucrarii de reabilitare modernizare si automatizare a instalatiei mixte de sterilizare cu abur tip ISM 3;
Ofertantul sa faca dovada ca are personal tehnic de specialitate si retea de service pentru perioada de garantie si post garantie a instalatiei reabilitate, modernizata si automatizata.
-Ofertantul sa faca dovada ca a efectuat cel putin 3(trei) servicii de reabilitare, modernizare si automatizare a instalatiei mixte de sterilizare cu abur tip ISM 3
-Ofertantul va depune cel putin 3(trei) recomandari din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1650
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2010 18:00
Locul: Institutul National de Endocrinologie C. I. Parhon , B-dul Aviatorilor 34-36, Serv Ativ, din SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
6 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institut National de Endocrinologie C.I. Parhon
Adresa postala:  B-dul Aviatorilor 34-36, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011863, Romania, Tel. 0318057374, Email:  [email protected], Fax:  0318057374, Adresa internet (URL):  www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer