Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cadastrare in vederea intabularii dreptului de proprietate asupra imobilelor situate in Bucuresti, strada Valea Oltului nr. 139 sector 6 - Cartierul Constantin Brancusi


Anunt de participare numarul 105823/11.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de administrare a Fondului Locativ Sector 6
Adresa postala:  Valea Oltului 139-141 sector 6 , Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Florin Hinodache, Tel. 0725555904, Email:  [email protected], Fax:  0213657473, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastrare in vederea intabularii dreptului de proprietate asupra imobilelor situate in Bucuresti, strada Valea Oltului nr. 139 sector 6 - Cartierul Constantin Brancusi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, strada Valea Oltului nr. 139 sector 6 - Cartierul Constantin Brancusi
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cadastrare in vederea intabularii dreptului de proprietate asupra imobilelor situate in Bucuresti, strada Valea Oltului nr. 139 sector 6 - Cartierul Constantin Brancusi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi intocmite documentatii tehnice cadastrale complete, in scopul intabularii si inscrierii in cartea funciara a imobilelor situate in str. Valea Oltului, nr.139, sector 6 Bucuresti, imobile apartinand domeniului privat al Statului Roman si aflate in administrarea ADMINISTRATIEI NATIONALE PENTRU LOCUINTE, a inscrierii in cartea funciaraa drepturilor reale asupra constructiilor (blocuri locuinte) amplasate pe terenurile identificate in cele ce urmeaza si obtinerea extrasului informativ de carte funciara care sa ateste notarea dreptului de administrare al ADMINISTRATIEI NATIONALE PENTRU LOCUINTE, pentru obiective care insumeaza 1.180 unitati locative si circa 115.950 mp, conform documentatiei descriptive anexate.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 10.000 lei; garantia de buna executie va fi de5% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dec. privind eligibilitatea, Decl. privind neancadr.in sit.prev.la art.181 OUG nr.34/2006, Decl. privind cal.de participant la procedura, Certificat constatator emis de ORC(sau echivalentul lui), in care, in mod obligatoriu, sa existe codul CAEN pentru prestarea serv. ce fac obiectul contr.; Certificat de inregistrare;Certificatul de Autorizare pentru prestarea serviciilor de cadastrare eliberat de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara sau Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara (sau echiv. acestora). Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MFP, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant;Certificate constatatoare privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor locale pt sediul principal si pt toate punctele de lucru declarate in termen de val. la data deschiderii doc. de calif.;Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G.31/2003, in termen de val. la data deschiderii doc. de calif.; Cazier judiciar/ certificat echiv.-pt persoane juridice straine al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de ORC in termen de val. la data deschiderii doc. de calif.;Cazier judiciar/ certificat echiv.-pt persoane juridice straine al admin. societatii asa cum este el precizat in Certificatul constatator emis de ORC in termen de val. la data deschiderii doc. de calif.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008si2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata);
- Fisa de informatii generale- formular anexat;
- Informatii privindcifra de afaceri medie anuala; (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2007, 2008si 2009)sa fie pozitive.-Declaratie pe propria raspundere din care sa reiese ca ofertantii nu au datorii , debite sau litigii deschise din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;
-Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;
-Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila ? formular anexat.
-Fisa de experienta similara pentru serviciile prestate care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
-Informatii privind subcontractantii -Se completeaza formularulcu subcontractantii si specializarea acestora. Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Indeplinirea in ultimii 3 ani de catre ofertant, dintr-un singur contractfinalizat , a unei experiente similare de prestari servicii de elaborare documentatii cadastrale, in valoarede minim 50.000 lei exclusiv TVA. Dovada indeplinirii acesteiexperiente similare se face, in mod obligatoriu, cucopie legalizatacontract, copie legalizataproces verbal de receptie la terminarea contractului, original/copie legalizata recomandare de la beneficiarul pentru care au fost prestate serviciile.-Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca, cu norma intreaga de 8 ore zilnic, inregistrat la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca, sau echivalentul acestuia), minim un absolvent de studii superioare tehnice in specializarea Geodezie cu o vechime de minim 10 ani si care sa fie atestat in urma unor cursuri de specializare/perfectionare pentru utilizarea a minim 1 program de proiectare asistata pe calculator (Computer Aided Design).Dovada indeplinirii acestui nivel minim impus, pentru responsabilul de indeplinirea contractului ce urmeaza a fi atribuit, se face in mod obligatoriu numai cu fotocopiidiplome studii superioare de lunga durata, fotocopii contracte de munca vizate si inregistrate la ITM (sau echivalentul acestuia), fotocopie atestat/diploma/certificat de atestare utilizare program de proiectare asistata pe calculator (Computer Aided Design) si CV anexat.-Sa faca dovada ca detine in proprietate/leasing/contract de inchiriere minim o statie totala pentru ridicari topo.Dovada indeplinirii acestui nivel minim impus, se face obligatoriu numai cu fotocopie factura/contract de inchiriere.-Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru servicii de cartografie/cadastru sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului in copie legalizata);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat care atesta implementarea unui sistem de managementul calitatiiin prestarea serviciilor de cartografie/cadastru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 12:00
Locul: DIRECTIA DE ADMINISTRARE FOND LOCATIV SECTOR 6, str. Valea Oltului nr. 139-141, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie B.I/C.I, membrii comisiei de evaluare, eventuali observatori desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr.110-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta conf. art.256 2alin.(1), lit.b)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  Str. Valea Oltului nr. 139-141, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  077035, Romania, Tel. 021.365.74.73, Fax:  021.365.74.73
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer