Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cadastru - D.S. Neamt


Anunt de participare numarul 135822/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, In atentia: Ing. Isciuc Dana, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastru - D.S. Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Subunitati ale Directiei Silvice Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 21, 750 si 68, 500RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cadastru si evaluare pentru:
1. obiective la care se vor intocmi documentatii de evaluare si documentatii cadastrale pentru imobile-constructii proprietatea Directiei Silvice Neamt;
2. terenuri la care se vor intocmi documentatii cadastrale pentru imobile-terenuri forestiere proprietatea Directiei Silvice Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru:
1.minim 5, maxim 20 obiective la care se vor intocmi documentatii de evaluare si documentatii cadastrale pentru imobile-constructii proprietatea Directiei Silvice Neamt;
2. minim 50, maxim 100 ha terenuri la care se vor intocmi documentatii cadastrale pentru imobile-terenuri forestiere proprietatea Directiei Silvice Neamt.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
1.minim 1, maxim 5 obiective la care se vor intocmi documentatii de evaluare si documentatii cadastrale pentru imobile-constructii proprietatea Directiei Silvice Neamt;
2. minim 5, maxim 50 ha terenuri la care se vor intocmi documentatii cadastrale pentru imobile-terenuri forestiere proprietatea Directiei Silvice Neamt.
Valori estimate ale acordului-cadru: minim 21.750 lei, maxim 68.500 lei.Valori estimate ale unui singur contract subsecvent: minim 3.425 lei, maxim 21.750 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 425 si 21, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 1.300 lei. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata, respectiv 685 lei, cf art.278^1 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul Directiei Silvice neamt cat si in SEAP-copia acesteia, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta are acces la documente. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare". b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. c) Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120.Ofertantul are obligatia de a depune in SEAP dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu pana la data si ora la care autoritatea contractanta are acces la documente. In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt IMM. Garantia de buna executie a contractului se va constitui de catre prestator inainte de semnarea contractului, in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari depusa in original la sediul achizitorului. Prestatorul va comunica in scris achizitorului simbolul contului garantiei de buna executie (codul IBAN) si o copie dupa extrasul de cont in care s-a virat suma. Facturile nu vor putea fi ordonantate la plata in cazul netransmiterii acestei informatii. Perioada de constituire a garantiei de buna executie expira la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea serviciilor prestate, in baza documentatiilor predate. Achizitorul se obliga sa elibereze garantia pentru participare numai dupa ce prestatorul a facut dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale Directiei Silvice Neamt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Informatii generale?;
b.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;c.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;d.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
e.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personal a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
f.Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;
g.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;
h.Formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Maftei Simion ? director, ing. Mircia Gorghiu ? director tehnic, ec. Radu Matrescu ? director economic, ec. Pana Doina ? compartiment financiar-contabilitate, ing. Cojocaru Codrin ? compartiment fond forestier, jr. Camelia Romaniuc ? compartiment juridic, jr. Iulian Chindea ? compartiment juridic, ing. Dana Isciuc - responsabil achizitii.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlescniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Certificatul constator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, adica sa fie eliberat cu maxim 30 zile inaintela data depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va solicita ofertantului castigator prezentarea Certificatului constatator in original, la sediul autoritatii contractante, dupa primirea comunicarii privind declararea ofertei ca fiind castigatoare;b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Informatii generale?; nivelul cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 40.000 lei fara T.V.A..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Formular ?Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani?, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b.Dovada ca a efectuat in ultimii trei ani celputin o prestare de servicii similare ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 20.000 lei fara T.V.A., prin completarea si prezentarea formularului ?Experienta similara?. Serviciile similare prestate in acest contract se vor regasi si in formularul ?Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani?.
c.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, etc.
d.Formular ?Asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii? care va contine informatii privind dotarile specifice, programele, softurile, utiljele, echipamentul tehnic, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corspunzatoare a contractului de servicii.Se solicita urmatoarea dotare minima: doua aparaturi geodezice adecvate prestarii cadastrale respective GPS - geodezic, dubla frecventa (L1, L2).
e.Copia dupa Autorizatia clasa 1 emisa de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru operatorul economic.
f.Formular ?Asigurarea cu personal? care va contine informatii privind numarul mediu de personal angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corspunzatoare a contractului de servicii. Se va face dovada ca operatorul economic are ca personal angajat sau al carui angajament de participare a fost ortinut, urmatoarele categorii: personal autorizat de A.N.C.P.I. categoria D, personal autorizat de A.N.E.V.A.R. - evaluator proprietati imobiliare, personal cu studii silvice, minim medii.
g.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
h.Formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? - solicitat numai in cazul subcontractarii.
i.Formular ?Acord de asociere? - solicitat numai in cazul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).In cazul in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi. In acest caz, noile preturi nu le pot depasi pe cele vechi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele prevazute de art. 256^2, alin. 1, lit. b) din OUG 34/2006, respetiv 5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: str. V.A. Urechia nr. 24, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610100, Romania, Tel. +4 0233211696, Email: [email protected], Fax: +4 0233212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer