Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cadastru intocmirea documentatiilor cadastrale si efectuarea demersurilor necesare pentru intabularea in cartea funciara a dreptului de proprietate pentru terenurile aferente unor imobile din proprietatea statului roman si administrarea


Anunt de participare numarul 97579/08.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 98, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200541, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GEAMANU, Tel.0251/522375; 0251/523250, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251/523250, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastru intocmirea documentatiilor cadastrale si efectuarea demersurilor necesare pentru intabularea in cartea funciara a dreptului de proprietate pentru terenurile aferente unor imobile din proprietatea statului roman si administrarea Ministerului Apararii Nationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: judetele Arad, Timis, Caras-Severin si Hunedoara.
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cadastru - intocmirea documentatiilor cadastrale si efectuarea demersurilor necesare pentru intabularea in cartea funciara a dreptului de proprietate pentru terenurile aferente unor imobile din proprietatea statului roman si administrarea Ministerului Apararii Nationale, situate in judetele Arad, Timis, Caras-Severin si Hunedoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
*Lotul nr. 1 Intabularea in Cartea Funciara a unui numar de 16 imobile cu suprafata totala de 2970 ha, amplasate in judetul Arad.*Lotul nr. 2 Intabularea in Cartea Funciara a unui numar de 27 imobile cu suprafata totala de 3222 ha, amplasate in judetul Timis.*Lotul nr. 3 Intabularea in Cartea Funciara a unui numar de 12 imobile cu suprafata totala de 133 ha, amplasate in judetul Caras-Severin.*Lotul nr. 4 Intabularea in Cartea Funciara a unui numar de 18 imobile cu suprafata totala de 251 ha, amplasate in judetul Hunedoara.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 084.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: -3.200 lei - lotul 1; -2.700 lei - lotul 2; -350 lei - lotul 3; -670 lei - lotul 4. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor efectua din fonduri alocate din bugetul de stat pentru M.Ap.N., in termen de 30 zile de la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere care va fi autentificat notarial la momentul semnarii contractului de catre asociatia castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006. In obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse prestarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii, respectiv servicii de cadastru pentru persoanele juridice romane si straine.
Documente solicitate: 1.declaratie privind eligibilitatea; 2.completarea, semnarea si prezentarea anexei nr. 3;3.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident):
a)certificat de atestare fiscala;
b)certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;
Copie Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copii dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 (trei) ani, vizate de catre Administratia Finantelor Publice la 31 decembrie, din care sa rezulte valoarea cifrelor de afaceri aferente anilor respectivi;
- Completarea si semnarea formularului de informatii generale, conform modelului din anexa nr. 1, cu date privind cifra de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Media anuala pe ultimii 3 ani (in functie de data infiintarii) a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, a depasit 1.050.000 lei sau echivalentul in euro, in cazul ofertarii tuturor loturilor, sau, in cazul ofertarii pe loturi, a depasit valoarea estimata insumata a loturilor ofertate, multiplicata cu 1, 5, respectiv echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele servicii de cadastru executate in ultimii 3 ani, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 4;b) Copie legalizata dupa contractul sau contractele solicitate (in cazul asociatiei se accepta cumularea a cel mult 6 (sase) contracte executate de membrii acesteia), insotite de recomandare scrisa din partea beneficiarului si de copie dupa extrasul si/sau incheierea de carte funciara pentru imobilele ce au facut obiectul contractului/contractelor respective;c) Lista cu angajamentele pe anul curent completata si semnata conform modelului din anexa nr.5, daca exista;d) Declaratie referitoare la personalul ce va fi implicat direct in executarea contractului de servicii, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 6;e) Copii dupa autorizatiile detinute de catre specialistii autorizati ANCPI;f) Copie dupa autorizatia de executare lucrari de cadastru, detinuta de catre ofertant si eliberata de ANCPI;g) Copii dupa contractele de munca/colaborare si copii dupa cartile de munca ale personalului implicat direct in executarea contractului de servicii de cadastru;h) Declaratie referitoare la dotarile, echipamentele tehnice si softurile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii, completata si semnata conform modelului din anexa nr. 7;i) Copie dupa documentele de detinere in proprietate sau folosinta precum si copie dupa certificatul de verificare metrologica, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru fiecare statie totala ce va fi utilizata pentru indeplinirea contractului;j) Copii dupa licentele/facturile fiscale de achizitie detinute pentru softurile de prelucrare date si prelucrare grafica, valabile la data deschiderii ofertelor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in bune conditii, in ultimii 3 ani, a cel mult 4 (patru) contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv intocmirea documentatiilor cadastrale si efectuarea demersurilor necesare pentru intabularea in cartea funciara a dreptului de proprietate a terenurilor si cu o valoare insumata, mai mare sau egala cu valoarea estimata, insumata a loturilor ofertate. - asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al firmei si personalului angajat prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire/autorizare a acestora: *operatorul economic sa fie autorizat de catre ANCPI minim clasa a III-a sa execute lucrari de cadastru; *ofertantul sa aiba incadrati specialisti autorizati ANCPI, categoria D - minim o persoana si categoria B minim o persoana; *ofertantul sa aiba incadrat personal cu calificare minima de tehnician topograf si vechime in specialitate de cel putin 6 (sase) luni minim 4 (patru) persoane; - asigurarea dotarilor si echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii prin demonstrarea existentei in proprietatea ofertantului/asociatiei (si/sau inchiriate, concesionate) a cel putin urmatoarelor echipamente tehnice: - statie totala minim 2 buc.; - soft de specialitate pentru prelucrare date minim - 1 licenta; - soft de specialitate pentru prelucrare grafica minim - 1 licenta;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ca etapa finala a licitatiei deschise. Detalii in Fisa de Date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S41-060248 din 27.02.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 18:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, ora 10.00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Ora 10.00 este ora de deschidere a ofertelor si nu ora 18.00 asa cum apare mai sus, in anunt. (probleme tehnice).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine prin descarcarea fisierului electronic in format .pdf, anexat la prezentul anunt de participare, de la rubrica "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251/415.601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii din cadrul U.M. 02517 Craiova
Adresa postala: strada Anul 1848, nr. 98, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200541, Romania, Tel.0251/522375, Email: [email protected], Fax: 0251/523250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2010 19:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer