Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CADASTRU IN VEDEREA INSCRIERII IN CARTEA FUNCIARA DE IMOBILE proprietate publica a Municipiului Calafat, Municipiului Bailesti, Orasului Filiasi, Orasului Segarcea, Comunei Dobresti


Anunt de participare numarul 125324/05.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Calea Unirii Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  PLACINTESCU ADELA, Tel. 0251408214, Email:  [email protected], Fax:  0251/466126, 0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CADASTRU IN VEDEREA INSCRIERII IN CARTEA FUNCIARA DE IMOBILE proprietate publica a Municipiului Calafat, Municipiului Bailesti, Orasului Filiasi, Orasului Segarcea, Comunei Dobresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Locatia terenurilor, sediul prestatorului, sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CADASTRU IN VEDEREA INSCRIERII IN CARTEA FUNCIARA DE IMOBILE proprietate publica a Municipiului Calafat, Municipiului Bailesti, Orasului Filiasi, Orasului Segarcea, Comunei Dobresti pe care se vor realiza obiective de investitii (inchidere depozite de deseuri si constructie statii de transfer)in cadrul proiectului ?Sistem de Management Integrat al Deseurilor in judetul Dolj? finantabil prin Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa Prioritara 2, Domeniul major de Interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CADASTRU IN VEDEREA INSCRIERII IN CARTEA FUNCIARA DE IMOBILE proprietate publica a Municipiului Calafat, Municipiului Bailesti, Orasului Filiasi, Orasului Segarcea, Comunei Dobresti
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip. 400 lei, garn. de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr. Operat. Sector. de Mediu, Axa Prior.2, Dom. major de Interv. 1 ?Dezvolt. sistem. integrate de manag. al deseur. si extind. infrast. de manag. a deseur.?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligib. art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Certif. constat. priv. indepl. obligat. a impoz. si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii.
Decl. pe propria rasp. priv. neincad. in sit. prev. de art.181 din O.U.G. nr.34/2006
Declaratii privind calitatea de participant la proced.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certif. O.R.C. cu cel mult 30 zile inainte de data de dep. a ofertei
Copie Certif de Inreg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 2010, vizat si inregistrat de organele competenteFisa de inform. gen. cifra de afaceri ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)Cerinta minima: Val. minima impusa a cifrei de afaceri medii in perioada 2008-2010 este 40000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif. de autoriz. elib. de Ag. Nat. de Cadastru si Public. Imobiliara/OCPI, cerinta minima categ. Apersoane fizice si clasa a II-a persoanejuridice.
Lista cu princ. prest. de serv. din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspund. privind confirm. serv.Cerinta minima: experienta similara din care sa rezulte prestarea pana la data deschiderii ofertelora maxim trei contracte de prestari servicii de cadastruin valoare totala cumulata de cel putin 40.000 lei, fara TVA.Informatii privind dotarile specifice, declaratie "Dotare cu mijloace necesare indeplinirii contractului"
Inform. priv. person. angajat, cadrele de cond. si person. de spec. si person. implicat in proiect.
Decl. priv. efectiv. medii anuale ale person. angajat si cadre de conduc.
Inform. privind subcon.
Certificat SR EN ISO 9001:2008Declaratie privind protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2011 12:00
Locul: sediul C.J.Dolj, municipiul Craiova, Calea Unirii nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa Prioritara 2, Domeniul major de Interventie 1 ?Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor si extinderea infrastructurii de management a deseurilor?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se acceseaza integral din SEAP, conform art.40 din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  Calea Unirii nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax:  0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2011 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer