Licitatie Publica - ?Servicii de cadastru si intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul municipiului Bucuresti?
Anunt de participare numarul 141780/02.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +4 0213055530, In atentia: Silvia BARBULESCU, director executiv, Dragos DIMITRIU, sef serviciu, Florina CHIVU, expert, Email: [email protected], Fax: +4 0213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de cadastru si intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul municipiului Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 15, 107, 321RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Un contract subsecvent pe an.Val estim minima a acordului cadru este de 9.064.393 lei fara TVA.Val estim maxima a acordului cadru este de 15.107.321 lei fara TVA.Val estim a celui mai mare ctr subsecvent este 7.553.661 lei faraTVA.Cantit maxima a celui mai mare ctr subsecv: intabulare terenuri 3.715.000mp, intabulare cladiri (relevee) 953.500mp, 1000 documentatii cadastrale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de cadastru si intabulare a imobilelor aflate in patrimoniul municipiului Bucuresti?PMB detine in patrimoniu mai multe imobile (terenuri si cladiri). Lucrarile necesare in vederea intretinerii, reabilitarii, dezvoltarii si valorificarii acestor imobile presupun certificarea situatiei lor juridice prin inscrierea in Cartea Funciara.
In acest sens, PMB doreste sa perfecteze un acord cadru cu un operator economic, prestator autorizat de servicii de cadastru si topografie, prin care sa se asigure realizarea documentatiilor cadastrale cerute de normativele in vigoare pentru imobilele pe care le detine in patrimoniu, precum si intabularea acestor imobile pe baza respectivelor documentatii cadastrale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 107, 321RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, modalitati de plata conform art. 15 din modelul de Contract subsecvent.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
b) Certificat de Autorizare clasa I emis de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI), valabil la data limita de depunere a ofertei (copie ?conform cu originalul? ). Ofertantii persoane juridice nerezidente in Romania vor prezenta documentul similar emis de autoritatea competenta din tara de origine (copie "conform cu originalul" insotita de traducerea autorizata in limba romana), precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri , in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in cauza, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare cu o valoare de 15.107.322 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani vizate si inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime de calificare privind cifra de afaceri.Ofertantii persoane juridice nerezidente in Romania vor prezenta documentele edificatoare(in cazul in care din motive justificate corespunzator ofertantul nu poate prezenta documentele solicitate) emise in tara de origine, insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana.In cazul persoanelor juridice straine, la calculul cifrei de afaceri anuala se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru ultimii 3 ani. Ofertantii, care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.In cazul unei asocieri, se va prezenta cifra de afaceri a asociatilor sub forma unui Centralizator.
Disponibilitatea de a sustine financiar proiectul. Se solicita prezentarea unei disponibilitati de sustinere a Proiectului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la resurse financiare (lichiditati, linii de credit, alte instrumente financiare) altele decat orice plata contractuala in avans, in valoare de 1.888.415, 25 lei pentru o perioada de 3 luni.
Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. - in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c indice 1) si d) art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea a cel mult 3 certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat-beneficiarpentru servicii similare celor care fac obiectul prezentului acord cadru, prestate in ultimii 3 ani, respectiv:
? intocmirea documentatiilor cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara pentru o arie totala de cel putin3.715.000 mp;
? intocmirea de relevee pentru cladiri cu o suprafata desfasurata totala de minim70.000 m.p. si realizareade minim 1000 documentatii cadastrale intabulate in Cartea Funciara;
? planuri topografice sau planuri cadastrale la scara 1:1.000 sau mai mare pentru o suprafata totala de minim 3.715.000 mp.
a) Din certificatele/ documentele emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat-beneficiarprezentate trebuie sa rezulte ca serviciile respective au fost realizate la termen si in conformitate cu cerintele cantiative si calitative;
b) Participarea ofertantului trebuie fi fost in calitate de contractant unic, contractant asociat sau subcontractant. Daca participarea s-a facut in calitate de asociat sau subcontractant, atunci se vor specifica numai categoriile de servicii (si cantitatile aferente) prestate numai de catre operatorul economic semnatar al formularului
Informatii privind dotarea cu echipamente specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Se solicita asigurarea (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere sau angajament de punere la dispozitie) cel putin a:
? minim 35 statii topografice totale;
? minim 20 receptoare GPS cu dubla frecventa;
? minim 30 mijloace de transport auto;? minim 20 calculatoare procesor Pentium 1, 8 GHz (sau echivalent), 2 GB RAM, 300 GB HDD, SO Windows XP sauechivalent;
?minim 5 calculatoare portabile (laptop/notbook/smartphone);
?minim 2 scanner cartografice color A0;
? minim4 scannere A3/A4;
?minim 3 plotter cartografic color A0;
? minim 20 licente software CAD, sau echivalent;
? minim 20 licente software prelucrare date geo-topo;
? minim 15 imprimante A4;
? minim 5 rulete electronice.
Vor fi prezentate copiile documentelor certificate ?Conform cu originalul?.care sa probeze caracteristicile echipamentelor, instalatiilor si software-ului solicitate. In cazul unei asocieri, Declaratia privind dotarea tehnica trebuie completata numai de catre asociatii care contribuie la asigurarea cerintelor minime, acestea considerandu-se indeplinite in mod cumulativ. De asemenea, in cazul unei asocieri, se va prezenta si un Centralizator al dotarilor tehnice.
Lista personalului care va fi folosit la realizarea contractului: a) Numarul mediu al personaluluiin ultimele 12 luni;
b) Numarulpersonalului cu studii superioare (ingineri) de geodezie / cadastru / topografie ? minim 80;
c) Numarul personalului autorizat ANCPI, conform Legii 7/1996 art.4 paragraf.d), art. 5 ? al.(2), art.11, al.(5), etc ? minim 70, dintre care: - minim 20 autorizati categoria D/gradul I, - minim 15 autorizati categoria A/gradul II, - minim 35 autorizati categoriile B si C/gradul IIId)Personal auxiliar ? minim 90.
Pentru cerintele de la punctul b) si c) se vor atasa copii ?conform cu originalul? ale diplomelor de studii certificatelor de autorizare si ale contractelor de munca si colaborare, cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, copii certificate dupa Registrul Salariatilor/angajamente/acorduri de participare si copiiale certificatelor de autorizare.Ofertantii nerezidenti in Romania din tarile membre U.E. vor prezenta documente echivalente emise de autoritati din tarile de origine, recunoscute de statul roman in baza unor acorduri incheiate in acest sens, sau validate de catre ANCPI.
Prezentare propunere pentru echipa de management a proiectului in care sa fie nominalizati managerul de proiect si responsabilii principalelor departamente/compartimente de specialitate conform categoriilor de servicii identificate in cadrul procesului tehnologic propus in oferta tehnica. Persoanele din echipa de management trebuie sa aiba studiile corespunzatoare categoriilor deservicii de care raspund, minim 5 ani experienta profesionala ca ingineri geodezi si o experienta minima de 3 ani in conducerea unor prestari de servicii similare.Pentru responsabilii departamentelor care presteaza servicii de masuratori si prelucrarea acestora se vor nominaliza persoane autorizate ANCPI categoria D. Pentru persoanele propuse in echipa de management a proiectului se vor prezenta CV-uri in original( Formularul 10).
Informatii privind asocierea- In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Informatii privind partea din acord cadru pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului acord cadru conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din acordul cadru respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din acord cadrupe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea acordului cadru, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c indice 1) si d), art.69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare
- Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent valabil la data limita de depunere ofertei, in copie ?conform cu originalul?. Certificarea sistemului de management al protectiei mediului ISO 14001 trebuie sa acopere obligatoriu domeniile cadastru, topografie, cartografie.
- Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de de management al securitatii informatiei ISO 27001, sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei, in copie ?conform cu originalul? Certificarea sistemului de management al securitatii informatiei ISO27001 trebuie sa acopere obligatoriu domeniile cadastru, topografie, cartografie.
- Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emisede organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei in copie ?conform cu originalul?. Certificarea de management al calitatii ISO 9001 trebuie sa acopere obligatoriu domeniile cadastru, topografie, cartografie.
In cazul unei asocieri, cerintele de mai sus trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara. Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 de puncte- Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pret n ) x 60; unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n;Pret n ? pretul ofertei n;Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele.
2.
Identificarea, tratarea si acoperirea riscurilor
40%
Descriere: Vor fi punctate riscurile identificate, tratate si acoperite suplimentar fata de cele mentionate in caietul de sarcini.Nu vor fi luate in considerare riscurile avand caracter general, cum sunt cazurile forta majora (greve, conditii meteo nefavorabile, calamitati naturale etc.)riscul de imbolnavire, riscul de accidentare sau altele asemenea.Nu vor fi luate in considerare riscurile care nu au legatura cu activitatile specifice serviciilor care fac obiectul acordului cadru.Nu vor fi luate in considerare riscurile pentru care nu se prezinta modalitatile de prevenire, semnalare, tratare si rezolvare.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2013 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr.291-293, Sector 6, Directia Proceduri Achizitie, etaj 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire, precum si o copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Punctajul final se va calcula dupa urmatoarea formula: Pfinal = Pfinanciar +Priscuri identificate, tratate si acoperite.unde: PFinal- punctajul final, PFinanciar- punctajul obtinut la propunerea financiaraPRiscuri identificate, tratate si acoperite- punctajul obtinut la propunerea tehnica;Modul de departajare a ofertelor: Daca ofertele vor avea punctaje egale, departajarea acestora se face in functie de cel mai mic pret. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in niciun caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul independentei 291-293, sector 6, etaj 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 14:54