Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cadastru si intabulare pentru imobile (constructii, teren, drumuri) din domeniul public si privat al judetului


Anunt de participare numarul 71682/05.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA VOINEA, Tel.2127534, 2125693, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2127534, 2125699, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastru si intabulare pentru imobile (constructii, teren, drumuri) din domeniul public si privat al judetului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: drumurile si obiectivele aferente acestora (acostamente , santuri, trotuare in interiorul localitatii, poduri, podete) din administrarea Consiliului Judetean Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei tehnice cadastrale complete pentru drumurile si obiectivele aferente acestora (acostamente, santuri, trotuare in interiorul localitatii, poduri-podete) din administrarea Consiliului Judetean Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de topografie si cadastru pentru aproximativ 400km de drum judetean si obiectivele aferente acestora
Valoarea estimata fara TVA: 532, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie - 5% din contractul de serviciigarantia se elibereaza la obtinerea documentelor cadastrale si inregistrarea terenurilor in registre - extras de carte funciara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al judetului Ilfov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, bugetul general consolidat, certificat constatator emis de ORC, AUTORIZATIE-AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pentru exercitiile financiare ale anului 2007, vizat si inregistrat de organele competentedeclaratie privind media cifrei de afaceri, care vizeaza activitatea din ultimii3 trei aniindicatori financiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
solvabilitate 30%lichiditate 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
listaprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 aniSe solicita indeplinirea si finalizarea cu succes (recomandare calificativ foarte bun) in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei) contracte careau avut ca obiect servicii de topografie si cadastru prestate:
fisa de experienta similara si recomandare
fisa de informatii generale
obligatii contractuale in desfasurare
declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pentru serviciilista personalului responsabil - cheie, care va fi angajat in cadrul contractului(CV, copii carti de munca, declaratie de disponibilitate)
declaratie referitoare la dotarea tehnica si logistica
instructiuni privind subcontractanti
Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 persoane autorizate de ANCPI pentru verificarea lucrarilor topografice si de cadastru , angajati cu carte de munca sau colaborareminim 6 operatori topo care sa deserveasca statiile totale electonice-titlu de detinere;
-5 calculatoare cu soft-urile necesare AUTOCAD, WORD, EXCEL, etc.-aparatura pentru realizarea masuratorilor-statii totale electronice-minim 3bc.-autovehicule adecvate pentru deplasarea la efectuarea operatiunilor de trasare, pichetare si nivelment-min.3 autoutilitare (masini de teren tinand cont de conditiile si factorii de relief)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
societate/persoane fizice autorizate de ANCPI pentru verificarea lucrarilor topografice si de cadastru
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Ilfov - Directia Lucrari Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti, alte persoane autorizate in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr.70-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la luarea la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Ilfov/Serviciul Juridic Contencios, Avizare Legalitate Acte
Adresa postala: str. Ghe. Manu, nr. 18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010446, Romania, Tel.021/212.75.39, Fax: 021/212.75.34
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2009 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer