Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE


Anunt de participare numarul 138999/20.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL PLOIESTI
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr. 2, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Corina Mihaela Ilinca, Tel. +40 244/516699, Email: [email protected], Fax: +40 244/510736, Adresa internet (URL): www.ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Ploiesti, Directia de Gestiune Patrimoniu
Adresa postala: strada Emile Zola nr.8, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel. +40 244/516699/254
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Primariei Municipiului Ploiesti
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2-4, intrarea C, parter, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244/516699/480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CADASTRU SI TOPOGRAFIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL PLOIESTI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 880, 316RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimativ, trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de cadastru si topografie, conform cerintelor caietului de sarcini, constand in principal in urmatoarele operatiuni:
-Identificarea, executarea masuratorilor si realizarea planurilor de amplasament si delimitare a bunurilor imobile din patrimoniul municipiului Ploiesti in scopul actualizarii informatiilor detinute in evidente sau inregistrarii unor bunuri imobile noi in patrimoniu;
-Intocmirea documentatiilor cadastrale si topografice, depunerea acestora la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara Prahova si obtinerea incheierii de carte funciara, a extrasului de carte funciara pentru informare si a anexelor corespunzatoare;
-Executarea altor operatiuni conexe, auxiliare celor mentionate anterior, prevazute de Legea cadastrului si publicitatii imobiliare si de alte acte normative cu aplicabilitate in domeniu, in vederea indeplinirii obiectivului final al autoritatii contractante, respectiv inscrierea in cartea funciara a drepturilor reale ale Municipiului Ploiesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
71354300-7-Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se achizitioneaza servicii de cadastru si topografie, conform cerintelor caietului de sarcini.Cantitatile minime si maxime estimate de autoritatea contractanta ca ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru sunt prevazute in Tabelul din caietul de sarcini.Cantitatile minime si maxime estimate de autoritatea contractanta ca ar putea face obiectul celui mai mare contract subsecvent, avand ca obiect operatiunea de apartamentare a 22 de blocuri A.N.L. din evidentele municipiului Ploiesti, sunt urmatoarele: cantitate minima ? 2 apartament, cantitate maxima ? 317 apartamente.Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent este de 60.140, 29 lei si reprezinta contravaloarea realizarii operatiunii de apartamentare a 22 de blocuri A.N.L. din evidentele municipiului Ploiesti.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 880, 316RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 75000 lei/37500 lei pentru IMM;Forma de constituire: a) intr-una dintre formele prevazute la art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevauta in documentatia de atribuire. Garantia de participare este irevocabila. Instrumentul de garantare va prevede, de asemenea, situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;b) prin ordin de plata confirmat de banca, conform art. 86, alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 7.660 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Forma de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala minima care se depune de contractant in contul astfel constituit este de 0, 5% din pretul contractului obtinut din aplicarea procentului ofertat la pretul contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: completarea si prezentarea Formularului 1 si Cazier judiciar/certificat echivalent;completarea si prezentarea Formularului 1.a (Declaratie privind eligibilitatea);prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 2 (Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Iulian Badescu, Viceprimar - Teodorescu Iulian Liviu, Viceprimar ? Petrescu Raul Alexandru, Secretar ? Iacob Oana Cristina, Director Executiv-Adjunct ? Florina Popescu, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte ? Corina Ilinca, Director economic ? Cristina Vlaicu, Director executiv adjunct Directia Generala de Dezvoltare Urbana ? Rita Marcela Neagu, Sef Serviciu Dezvoltare Urbana si Metropolitana ? Daniel Dumitru, consilieri locali: Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa , Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Eparu Ion, Horghidan Costel, Ionita Dan Aurel, Lupu Adrian Gelu, Mitu Augustin Constantin, Neagu Daniel Puiu, Nicolae Alexandri, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Stanciu George, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-completare si prezentare Formular 3.
Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.
Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Nota 3: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea de servicii de tipul celor supuse ofertarii-Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul; 2.Certificat de autorizare, obtinut in conditiile prevazute de Ordinul nr.107/2010, emis de Ministerul Administratiei si Internelor - Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara, pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca prestatorul este persoana juridica autorizata A.N.C.P.I. (Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara) minim clasa a II a de autorizare sau asocieri de persoane fizice autorizate A.N.C.P.I. minim categoria A (care sa indeplineasca conditiile minime de autorizare a persoanelor juridice clasa a II ?a);Un document emis de A.N.C.P.I. /O.C.P.I. din care sa rezulte ca nu a avut sanctiuni de suspendare; 3.Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul) -declaratii pe proprie raspundere-Formular 4; 4.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data depunerii ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana - Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de120000 lei.Se vor prezenta: Fisa de informatii generale si bilanturile contabile/balantelor de plati/alte documente echivalente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima experienta similara: Declaratie si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani (calculati anterior datei de depunere a ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul a prestat in baza a maxim 2 contracte, in aceasta perioada, servicii similare (de cadastru si topografie) in valoare de minim 60000 lei, fara TVA.Se vor prezenta copii de pe: contract(e)/parti relevante ale acestuia/acestora si recomandare(i) din partea beneficiarului sau a beneficiarilor/ alte documente relevante din care sa reiasa obiectul detaliat al contractului, similitudinea serviciilor prestate cu cele supuse ofertarii, precum si faptul ca valoarea acestuia/acestora a fost de cel putin 60000 lei, fara TVA.
Lista cu personalul angajat/de care poate dispune ofertantul in indeplinirea contractului
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice/dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent pentru serviciile supuse ofertarii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr.2, etajul III, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila pe SEAP.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Ploiesti, Serviciul Juridic-Contencios
Adresa postala: B-dul Republicii nr.2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. +40 244/516699/404
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer