Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cadastru si topografie (documentatie cadastrala si intabulare) pentru bunurile imobile (cladiri si terenuri) din domeniul public si privat al municipiului Brasov


Anunt de participare numarul 139732/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Serviciul Cadastru, Tel. +40 268416550/124/128, In atentia: Isabella Marasescu, , Georgeta Chitac , Adina Corsatea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268474260, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastru si topografie (documentatie cadastrala si intabulare) pentru bunurile imobile (cladiri si terenuri) din domeniul public si privat almunicipiului Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 200, 000 si 8, 928, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: BILunar, in functie de alocatia bugetara.Pentru reluarea competitiei se vortrimite invitatii de participare la reofertare catre semnatarii acordului cadru..Operatorii economici au dreptul ca in procesul de reofertare sa modifice elementele/conditiile care fac obiectul reluarii competitiei numai in sensul imbunatatirii acestora.Valoarea celui mai mare contract subsecvent este 1800000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de cadastru si topografie (documentatie cadastrala si intabulare) pentru bunurile imobile (cladiri si terenuri) din domeniul public si privat almunicipiului Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71332000-4-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
Minim intocmirea a cate unei documentatii dintre cele 16 tipuri de lucrarisi maxim 200 de documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 200, 000 si 8, 928, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantiei de participare este de 89280 lei. Modul de const conform art 86 din HG 925/2006 - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original, Formular2, sau virament bancar - cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, COD FISCAL 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul intrep mici si mijlocii cuantumul gar de particp solicitat mai sus va fi redus la jumatate - se va completa Formular 3. In cazul depunerii de oferte in asociere gar de part trebuie constit in numele asocierii si beneficiaza de reducere la jumatate numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ IMM. In conformitate cu art. 2781 alin 1 lit b din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare din gar de part se va retine suma de 8452, 8 lei. Garantia de participare se restituie conform dispoz art 88 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantum garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, sau 5% daca ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.Modul de constituire: conformart.90 din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG nr. 1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face conformart.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia daca ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.5 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.3.Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.7.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 8.
.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Atomei si Razvan Popa-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director DJAPL Maria Dicu-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Contabilitate-Claudia Radu-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria MavrodinConsilieri locali :1. LEONTE CATALIN2. ATOMEI ADRIAN3. GHIRDA MIHAI - IOAN4. MARA IULIAN5. LUPU LIVIU6. BORICEANU MIRCEA7. DUTU TUDOR ALEXANDRU8. BUCUR CIPRIAN-IONUT9. TEODORESCU FLORIN-COSTEL10. PUSCARIU RADU-IOAN.11. POPA RAZVAN12 SARGHIE OVIDIU13. MARTIN VASILE-EMIL14. IONESCU LUCIAN.15. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN16. TARBA MIHAIL P.D.L.17. CHIRICHES ANDREI-CIPRIAN18. KRAILA VASILE.19. MIHAI COSTEL20. TOP FERGHETE FLORIANA-CARMEN21. MACEDONSCHI CRISTIAN.22. BRAUN WERNER.23. SIMION MARIA-ANTONELA24. DURBACA ALEXANDRINA-ADINA25. SZENTE LADISLAU26. TORO TAMAS Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor pentru a fi valabil la data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Atestate profesionaleSocietate autorizata ANCPI clasa I (conform Ord107/2010/Ord 538/2001)
? Societate autorizata ANCPIclasa I(conform Ord 107/2010/Ord 538/2001) ?este autorizata sa execute lucrari din categoria D ? lucrari de complexitate.? Solicitari minime pentru Clasa I 5 PFA, din care minimum 1 PFA categoria D.
Modalitatea de indeplinireOfertantii persoane juridice/fizice din Romania vor depune in copie conform cu originalul atestatul emis de ANCPIOfertantii straini vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care se vor clasa pe locul I, vor prezenta/obtine acest atestat inainte de incheierea contractului.Cerinta nr. 3Atestate profesionale-Certificat de membru corporatival asociatiei nationale a evaluatorilor din Romania ANEVAR? Certificat de membru corporativ al Asociatiei Nationale a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR) pentru intocmirea evaluarilor in situatia exproprierilor facute conform Legii 255/2010
Modalitatea de indeplinireOfertantii persoane juridice/fizice din Romania vor depune in copie Certificat de membru corporativ. Ofertantii straini vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care se vor clasa pe locul I, vor prezenta/obtine acest atestat inainte de incheierea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca cifra de afaceri medie globalape ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) este de min. 1.800.000 lei fara TVA . Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2009:1 euro= 4, 2373 lei; 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei"(2008, 2009, 2010): 1.800.000 ronDemonstrarea acestor cerinte se va face exclusiv de catre ofertant. Prin ofertant se intelege o persoana juridica sau o asociere de persoane juridice. Nu sunt asimilate ofertantului persoanele juridice care au calitatea de subcontractant. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze o experienta similara, in specialitatile cadastru si evaluari , prin prezentarea a unui/mai multor contracte (parti relevante din contract/document/proces verbal de receptie) care sa confirme executarea unor documentatii similare de cadastru, de o valoare insumata minim impusa de 1.400.000 lei fara TVA si prin prezentarea a unui /mai multor contracte (parti relevante din contract/document/proces verbal de receptie) de o valoare insumata minim impusa de 400.000 lei FARA tva pentru servicii de evaluare .
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate :
1.Minim 5 persoane cu studii superioare (ingineri) de geodezie/cadastru/topografie autorizati ANCPI din care:
? Autorizati categoria D-minim 1
? Autorizati categoria A-minim 1
? Autorizati categoriile B sau C - minim 3
? Persoane fara studii superioare cu experienta in domeniul cadastrului de minim un an (saucu studii superioare asimilati)-minim 4
2.Persoane cu studii superioare juridice- minim 2
3.Minim o persoana inginer silvic acordatde Comisia de incadrare si promovare in grade profesionale a personalului silvic din cadrul Ministerulul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale4.Evaluatori autorizati ANEVAR- minim 2
5.Arhitecti cu drept de semnatura OAR-minim 36.Arhitecti urbanisti cu drept de semnatura RUR minim 1
7.Inginericonstructii civile ? 1? 2 structuristi ? calcului structurilor de rezistenta, 1 inginer de instalatii.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele dotari minime:
a. Statii totale - minim 4.b. Aparatura pentru sisteme de determinari topografice si geodezice terestre si satelitare: GPS (sau echivalent)- minim 2
c.Calculatoare ? minim 20. Licente software pentru programe de calculator: Windows, Microsoft Officeminim 10. Licente software pentru programe de calculator Autocad sau echivalente minim10. Licente software pentru efectuarea automata a calculelor topografice.d. Licente software pentru postprocesarea datelor brute GNSS cu urmatoarele specificatii tehnice minimale:
-postprocesarea datelor GPS L1( simpla frecventa)-postprocesarea datelor GPSL1/L2 ( dubla frecventa)
- postprocesarea datelor GLONASS
-importul datelor in format RINEX
-compensarea retelei GNSS
e.Mijloace de transport persoaneminim 5
f.Plotter A0- minim 2. ScannerA3minim 2. Imprimante format A3min 3. Copiatoare minim 3.
g.Camere fotografice digitale 5
Recomandari de la beneficiari: cel putin cate una pentru fiecare specialitate ? lucrari cadastru, evaluari.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 11:00
Locul: Primaria Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii UCVAP-daca este cazul , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se vor constata ca ofertele clasate pe ultimul loc au preturi egale aut contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formularul 58 + Anexa). Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea - conform art.11 alin.(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ATENTIE! - Ofertantul care uzeaza de declaratia pe propria raspundere conform art.11 alin. (4) din HG 925/2006, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Criteriul de atribuire care se va utiliza in atribuirea contractelor subsecvente este pretul cel mai scazut/lucrare. Pentru deschiderea fisierelor postate in seap cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizare documente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/siguranta-documentelor/shellsafe-verify.Documentele care compun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnatesi stampilate si vor contine in mod obligatoriu un opis pentru fiecare dosar, in care se va mentiona cu exactitate la ce pagina se regaseste fiecare document .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416550, Email: [email protected], Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer