Licitatie Publica - Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile din domeniul public si privat al Municipiului Satu Mare
Anunt de participare numarul 114297/20.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Manoliu Mihaela, Tel. 0261 807517, Email: [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): http: //www.satu-mare.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cadastru si topografie pentru bunurile imobile din domeniul public si privat al Municipiului Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 296, 200.1RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cadastru si topografie (documentatie cadastrala si intabulare), pentru bunurile imobile (cladiri si terenuri), din domeniul public si privat situate in intravilanul si extravilanul Municipiului Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 296, 200.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: LOTUL 1 - 8.800 lei si LOTUL 2 - 9.000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului subsecvent de servicii fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata; c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura; e)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; f)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica pentru persoanele juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe anul 2009 sa fie de cel putin: 53.550 lei pentru LOTUL 1 si 105.500 lei pentru LOTUL 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara-se solicita prezentarea Listei principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, conform Formularului 12 E din documentatia de atribuire; b)Resurse tehnice; c)Resurse umane; d)Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Resurse tehnice-ofertantii vor asigura o statie totala si un echipament GPS; Resurse umane-ofertantii vor asigura minim un topograf autorizat, categoria D.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice :1. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire din partea firmelor pe care le reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. 0261 807542, Email: [email protected], Fax: 0261 807510, Adresa internet (URL): www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2011 14:17