Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de calibrare-19 loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 144997/17.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Iustin Taran, Tel. +40 269201020, Email: [email protected], Fax: +40 269846901, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA IERNUT
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: SPEE IERNUT, Serviciul Achizitii, Tel. +40 265471333, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA IERNUT
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: SPEE IERNUT, Serviciul Achizitii, Tel. +40 265471333, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA IERNUT
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Punct(e) de contact: SPEE IERNUT, Serviciul Achizitii, Tel. +40 265471333, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de calibrare-19 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare:
- pentru lotil nr.1 la sediul SPEE Iernut
- pentru loturile de la nr.2 pana la nr.19 la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- LOT nr.1 ?servicii de calibrare si verificare cantare medicale ? balanta romana pentru persoane
- LOT nr.2-servicii de etalonare mijloace de masura etalon - higrometru
- LOT nr.3 - servicii de etalonare mijloace de masura etalon - defectoscopcu ultrasunete
- LOT nr.4- servicii de etalonare mijloace de masura etalon - megaohmetre
- LOT nr.5- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? termometru etalon, cuptor portabil si termocuplu etalon
-LOT nr.6- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? tahometru electronic
-LOT nr.7- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? analizor portabil de gaze
-LOT nr.8- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ?PH-metre si conductometre de laborator
-LOT nr.9- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? manometre indicatoare de oxigen
-LOT nr.10- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? audiometric clinic
-LOT nr.11- servicii de etalonare mijloace de masura etalon - electrocardiograf
-LOT nr.12- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? calibrator multifunctional
-LOT nr.13- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? rezistor megohmic
-LOT nr.14- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? debitmetru cu ultrasunete
-LOT nr.15- servicii de verificare avertizor de radiatii
-LOT nr.16- servicii de verificare casete fotodozimetrice
-LOT nr.17- servicii de calibrare si verificare tensiometre
-LOT nr.18- servicii de calibrare si verificare detectoare de gaze
-LOT nr.19- servicii de verificare, calibrare si reparare periodica a alcotestelor- conform Caietelor de sarcini anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- LOT nr.1 ?servicii de calibrare si verificare cantare medicale ? balanta romana pentru persoane?1 buc -val.estimata 500 lei- LOT nr.2-servicii de etalonare mijloace de masura etalon- higrometru -1 buc ? val estimata 450 lei
- LOT nr.3 - servicii de etalonare mijloace de masura etalon- defectoscopcu ultrasunete- 1 buc ? val estimata 210 lei
- LOT nr.4- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? megaohmetre ? 4 buc ? val estimata 2100 lei- LOT nr.5- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? termometru etalon, cuptor portabil si termocuplu etalon ? 3 buc ? val estimata 3500 lei
-LOT nr.6- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? tahometru electronic ? 1 buc ? val. estimata 100 lei
-LOT nr.7- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? analizor portabil de gaze ? 2 buc- val. estimata 780 lei-LOT nr.8- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ?PH-metre si conductometre de laborator ? 3 buc ? val .estimata 1400 leiLOT nr.9- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? manometre indicatoare de oxigen ? 20 buc ? val. estimata 1440 leiLOT nr.10- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? audiometric clinic ? 1 buc ? val. estimata 550 lei
-LOT nr.11- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? electrocardiograf ? 1 buc- 600 lei
LOT nr.12- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? calibrator multifunctionalm ? 1 buc ? 2900 leiLOT nr.13- servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? rezistor megohmic ? 1 buc ? val. estimata 241 leiLOT nr.14 servicii de etalonare mijloace de masura etalon ? debitmetru cu ultrasunete ? 1 buc ? val. estimata 300 leiLOT nr.15- servicii de verificare avertizor de radiatii ? 1 buc- val .estimata 400 lei
LOT nr.16- servicii de verificare casete fotodozimetrice- 6 buc ? 400 leiLOT nr.17- servicii de calibrare si verificare tensiometre ? 2 buc ? val .estimata 150 leiLOT nr.18- servicii de calibrare si verificare detectoare de gaze ? 11 buc ? val .estimata 2400 leiLOT nr.19- servicii de verificare, calibrare si reparare periodica a alcotestelor ? 1 buc ? val .estimata 225 leiValoarea totala estimata fara TVA - 18.646 RON echivelentul a4258 EURO (1 Euro=4, 3794lei curs BNR la data de 31.05.2013)
Valoarea estimata fara TVA: 18, 646RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este : LOT 1 = 10 lei, LOT 2= 9 lei, LOT 3= 4 lei, LOT 4 = 40 lei, LOT 5=70 lei, LOT 6= 2 lei, LOT 7= 15 lei, LOT 8= 25 lei, LOT 9= 25 lei, LOT 10=10 lei, LOT 11= 10 lei, LOT 12=55 lei, LOT 13= 4 lei, LOT 14=6 lei, LOT15=8 lei, LOT 16=8 lei, LOT 17=3 lei, LOT 18=45 lei, LOT 19=4 lei . Pentru GP depusa in alta valuta, data pt. stabilirea echivalentei lei/alta valuta= 5 zile inainte de data limita de depunere oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006, republicata): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante-conform Formular 11 din sectiunea Formulare) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.prin virament bancar in contul RO 82BTRL RON CRT 0205595501 deschis la BT Agentia Iernut. In acest caz ordinul de plata sau fila CEC trebuie sa fie confirmate de banca emitentaDepunerea la caseria unitatii a sumei in numerar.Plata garantiei de participare se poate face si "conditionat" intrucat potrivit prevederilor art.86 alin3 si 4 din HG925/2006, autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune una din forme.Documentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 5 % din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr.7 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) c1) , d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale :
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta situatia obligatiunilor din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,
4. Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta - Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract?Formular 10
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr.8din sectiunea III - ?Formulare?.
6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.9 din sectiunea III - ?Formulare?.Persoane cu functii de decizie din cadrulSNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing.Corin Emil Cindrea ; - Director SPEE Iernut: ing. Calian Dorel;
- Director Adj.Tehnic SPEE Iernut : ing.David Stefan; -Director adj. Economic SPEE Iernut : ec. VlassaRamona; Director adj. Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail.Membrii comisiei de evaluare: Balea Cristina, Havadi Istvan, Detesan Horatiu , Moldovan Ioan. Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator - Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2. Pentru persoane fizice romane, Autorizatia de functionare - ?Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizari, Laboratorul trebuie sa fie autorizat de BRML, conform Ordonantei 20/1992, art3 si art.20.
Se va prezenta o copie legalizata sau ligibila dupa autorizatia de functionare a laboratorului.
Modalitatea de indeplinire
Autorizari, Laboratorul trebuie sa fie autorizat de BRML, conform Ordonantei 20/1992, art3 si art.20.
Se va prezenta o copie legalizata sau ligibila dupa autorizatia de functionare a laboratorului.
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita solicitata pentru depunerea ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.10.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2013 13:00
Locul: Sediul SPEE Iernut
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comosiei de evaluare si reprezentantii inputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).1. Daca ofertantul alege sa uzeze de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG 925/2006, atunci va prezenta toate documentele in termen de 3 zile lucratoare de la data deschiderii ofertelor (art. 11, alin. (5) din HG 925/2006) .2. Pentru verificarea ofertelor cu pret aparent neobisnuit de scazut, ofertantii vor depune, la sediul autoritatii contractante, in termen de 48 de ore de la finalizarea licitatiei documente referitoare la fundamentarea pretului..3. Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, li se vor solicita , pentru departajare, noi propuneri financiare in plic inchis.Ofertantii au obligatia de a respecta data si ora limita de depunere a noii propuneri financiare, notificata in solicitarea autoritatii contractante. Ofertele depuse dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conformitate cu art.33 al.(3) lit a din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul declarat castigator si-a modificat valoarea ofertei initiale, el are obligatia de a depune la sediul autoritatii contractante, inaintea semnarii contractului, noua oferta financiara in original.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul(termenele)de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - Biroul Juridic al SPEE Iernut
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Localitatea: Iernut, Cod postal: 545100, Romania, Tel. +40 265471333, Email: [email protected], Fax: +40 265471494
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2013 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer