Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de calibrare a rezervoarelor aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A. Ploiesti?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133274/23.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Servicii de calibrare a rezervoarelor aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A. Ploiesti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: puncte de lucru ale S.C. CONPET S.A.
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile de calibrare a rezervoarelor aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A. Ploiesti implica, in functie de capacitate si de tipul constructiv, calibrari volumetrice, calibrari mixte ? rezervoare cilindrice verticale cu capac fix, calibrari mixte ? rezervoare cilindrice verticale cu capac flotant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50433000-9 - Servicii de calibrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de calibrare se presteaza pentru un numar de 53 de rezervoare aflate in proprietatea S.C. CONPET S.A.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 24.000 lei;Valab. 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; constituire: - instr. de garantare emis de o soc. bancara/asigurari, ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET SA, elaborat conf. modelului din Sectiunea IV. Din din el trebuie sa reiasa ca soc. bancara/asigurari va plati CONPET suma solicitata, la prima cerere scrisa. Obligatoriu, instr.l de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv: 4.980 lei.-OP, cu conditia confirmarii virarii sumei reprez.-val. GP in contul CONPET(RO38RNCB0205044865700001, la BCR Ploiesti), prin extras de cont sau scrisoare de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc. care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior.In cazulIMM se vaanexa si declaratia de IMM Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului;Mod de constituire: conform art. 90 alin.(1) din HG 925/2006, prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, prezentat in ORIGINAL autoritatii contractante;
-irevocabil, in favoarea autoritatii contractante SC CONPET SA Ploiesti;
- valabil pe o perioada de 40 luni de la data semnarii contractului. Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca banca/soc.de asig.va plati autoritatii contractante, S.C. CONPET S.A. Ploiesti, suma solicitata, in limita prejudiciului creat. Suma va fi platita de societatea bancara/de asig. la prima cerere scrisa a S.C. CONPET S.A. Ploiesti, fara ca acesta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, S.C. CONPET S.A. Ploiesti va notifica aceasta pretentie prestatorului precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatoriii Ofertantul (liderul asocierii precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta:
1. Formularul nr. 2 "Declaratie privind eligibilitatea". Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta;2.Formularul nr. 3 " Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006". Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta;3.Formularul nr. 4 "Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana;4 Formularul nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana;
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata. sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului I s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catreesidentcompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.
6.Formularul nr. 6 "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1din OUG
34/2006" Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: director general - ing. Dorin Tudora, dir. financiar - ec. Elena Buzatel, dr. ing. Gheorghe Ionescu, ing. Nicolae Drobromir, ing. Vasile Crisan, ing. Angela Bratu.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata. Ofertantul poate prezenta certificatul si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (se va lua in consid.cifra de afaceri globala, pentru fiecare an). Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008รท2010), de minimum 2.400.000 lei. In cazul in care bilantul pe 2011 a fost deja inregistrat, raportarea se va face la ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei /Banca Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2Se solicita Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care bilantul pe 2011 a fost deja inregistrat, se poate prezenta si acest bilant iar raportarea se va face la ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in prestarea de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum trei contracte cu obiect asemanator si a caror valoare cumulata sa fi fost de minimum 1.200.000 lei. Ofertantul va anexa copii ale paginilor relevante ale acestor contracte, din care sa reiasa, pt.fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, durata lui si, totodata, va prezenta certificare de buna executie: recomandari din partea achizitorilor contractelor prezentate ca experienta similara.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Cerinta nr. 2.
Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, va prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).In cazul in care ofertantul nu va subcontracta parti din contractul de achizitie publica, are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 8, in care va preciza faptul ca nu are subcontractanti pentru prestarea serviciilor.
Cerinta nr. 3.
Se solicita Autorizatii necesare pentru indeplinirea contractului. Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie, Autorizatie pentru efectuarea serviciilor de calibrare rezervoare, eliberata de Directia Regionala de Metrologie Legala ce apartine de Biroul Roman de Metrologie Legala, autorizatie valabila la data prezentarii ofertei.
Cerinta nr. 1. Se solicitaCertificarea sistemului de management al calitatii. Ofertantul va prezenta in copie, Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
numarul documentatiei de atribuire transmisa ulterior 12004ALTE INFORMATII: - Cerinte obligatorii: 1) Ofertantul va declara acceptarea in totalitate a clauzelor contractuale prevazute in contractul de servicii din Sectiunea III. In acest sens, ofertantul are obligatia sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 13 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.2) Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri referitoare la clauzele contractuale obligatorii.3) Nu se accepta actualizarea pretului contractului. Pretul din oferta ramane ferm in lei.4) In cazul in care doua sau mai multe oferte au acelasi pret, acestea se vor departaja prin solicitarea a cate unei noi propuneri financiare, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noile oferte vor fi transmise, in plic inchis, intr-un termen ce va fi comunicat de catre autoritatea contractanta, la sediul l al S.C. CONPET S.A. Ploiesti, str. Anul 1848, nr. 1-3, Directia Logistica Achizitii, Serviciul Achizitii Publice, Contracte, Lucrari si Servicii, cu mentiunea pe plic a denumirii licitatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer