Licitatie Publica - Servicii de Call Center pentru Enel Distributie Muntenia
Anunt de participare (utilitati) numarul 89147/22.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021-2065085, In atentia: Nicoleta Popovici, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.0212065085, Fax: 0213175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.0212065085, Fax: 0213175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.0212065085, Fax: 0213175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de Call Center pentru Enel Distributie Muntenia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spatiul pentru desfasurarea activitatii va fi asigurat de Achizitor.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristicile generale ale achizitiei: Preluarea apelurilor telefonice primite din partea clientilor achizitorului pe numarul de apel 9291 si/sau orice alt numar de telefon pus la dispozitie de catre Achizitor si gestionarea lor corespunzatoare motivelor care le-au generat, conform procedurilor de lucru interne puse la dispozitie de catre Achizitor.- Preluarea telefonica a sesizarilor privitoare la intreruperea in alimentarea cu energie electrica/calitatea energiei electrice, inregistrarea si transmiterea operativa catre echipele de interventie in scopul remedierii deranjamentelor.
- Informarea clientilor asupra stadiului de solutionare a cererilor/sesizarilor inregistrate in aplicatiile informatice utilizate.
- Identificarea solicitarilor clientului si orientarea acestuia conform procedurilor, catre compartimentele de resort in a caror competenta intra solutionarea cererilor acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79511000-9 - Servicii de centrala telefonica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile generale ale achizitiei: Preluarea apelurilor telefonice primite din partea clientilor achizitorului pe numarul de apel 9291 si/sau orice alt numar de telefon pus la dispozitie de catre Achizitor si gestionarea lor corespunzatoare motivelor care le-au generat, conform procedurilor de lucru interne puse la dispozitie de catre Achizitor.- Preluarea telefonica a sesizarilor privitoare la intreruperea in alimentarea cu energie electrica/calitatea energiei electrice, inregistrarea si transmiterea operativa catre echipele de interventie in scopul remedierii deranjamentelor.
- Informarea clientilor asupra stadiului de solutionare a cererilor/sesizarilor inregistrate in aplicatiile informatice utilizate.
- Identificarea solicitarilor clientului si orientarea acestuia conform procedurilor, catre compartimentele de resort in a caror competenta intra solutionarea cererilor acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 939, 009.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.6, alin 3 - HG 925/2006, cantit. poate fi suplimentata pt. o perioada de max 3 luni
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Depozite valorice si garantii solicitate: Garantia de participare in valoare de 12.000 lei (6.000 lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 30.06.2009Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani =1.200.000 lei/600.000 lei (pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor contracte de servicii similare incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 3 ani, cel putin o recomandare din partea beneficiarilor pentru un contract prezentat in lista.Nivel specific minim necesar : Lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract din care sa rezulte o experienta a ofertantului de minim 3 ani in prestarea de servicii Call Center.Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractuluiCertificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 279
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2009 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, CORP C, ET 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319 .51. 83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
.S.C. Enel Distributie Muntenia SA Bucuresti Serv. Achizitii Antreprize
Adresa postala: Bd-ul. I. Mihalache nr. 41- 43, sector 1, Corpul C, Etaj 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/206. 50.82, Fax: 021/317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 19:14