Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de campanie publicitara media pentru proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240


Anunt de participare numarul 119006/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
Adresa postala:  Bulevardul Tineretului nr. 1, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Punct(e) de contact:  Aurelian Baluta, Tel. 0214551998, In atentia:  Baluta Aurelian Virgil, Email:  [email protected], Fax:  0213176625, Adresa internet (URL):  www.spiruharet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Spiru Haret
Adresa postala:  Str. Italiana, nr.28, sector 2;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Punct(e) de contact:  UNIVERSITATEA SPIRU HARET proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240 ?ProFeminAntrep ? Promovarea egalitatii de sanse in antreprenoriat?, Tel. 021.455.19.98, In atentia:  Baluta Aurelian Virgil, Email:  [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Spiru Haret
Adresa postala:  Str. Italiana, nr.28, sector 2;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Punct(e) de contact:  UNIVERSITATEA SPIRU HARET proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240 ?ProFeminAntrep ? Promovarea egalitatii de sanse in antreprenoriat?, Tel. 021.455.19.98, In atentia:  Baluta Aurelian Virgil, Email:  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Spiru Haret
Adresa postala:  Str. Italiana, nr.28, sector 2;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Punct(e) de contact:  UNIVERSITATEA SPIRU HARET proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240 ?ProFeminAntrep ? Promovarea egalitatii de sanse in antreprenoriat?, Tel. 021.455.19.98, In atentia:  Baluta Aurelian Virgil, Email:  [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de campanie publicitara media pentru proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Universitatea Spiru Haret Str. Italiana, nr.28, sector 2, Bucuresti;
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile care urmeaza sa fie achizitionate se vor concretiza in sprijinirea Universitatii Spiru Haret in activitatea de informare si promovare a proiectului POSDRU/97/6.3/S/64240 ?ProFeminAntrep ? Promovarea egalitatii de sanse in antreprenoriat?, inclusiv a activitatilor proiectului. Se va desfasura o campanie de informare publica, elaborare de materiale publicitare pentru tipar, servicii de promovarea proiectului si difuzarea de materiale prin canale media.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este achizitia publica de servicii de campanie publicitara media pentru proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240 ?ProFeminAntrep ? Promovarea egalitatii de sanse in antreprenoriat?, (conform cu cerintele Caietului de Sarcini): - Realizare strategie campanie;
- Realizare concept campanie;
- Realizare si difuzare 8 comunicate de presa;
- Difuzare materiale campanie.
Valoarea estimata fara TVA: 699, 607RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.06.2011 pana la 30.09.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita: -garantie de participare in cuantum de 5.000 lei, - garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila POSDRU din FONDUL SOCIAL EUROPEAN.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratii privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate ; Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa prezinte cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri de minimum 1.300.000 lei in ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la prestator pentru serviciile prestate (cel putin ISO 9001 sau echivalent, sau alte documente, in termen de valabilitate?copie; Lista principalelor prestari de servicii; Recomandari privindmodul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au prestat servicii similare ? minim una. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin o recomandare pentru servicii similare prestate;
- ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Adecvarea conceptului la obiectivele si rezultatele asteptate ale campaniei
20%
Descriere:
3.
Maniera abordarii si mesaj persuasiv
10%
Descriere:
4.
Atractivitatea
20%
Descriere:
5.
Originalitatea
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2011 11:00
Locul: Bucuresti, str. Italiana, nr.28, sector 2, etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3;, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Universitatea Spiru Haret
Adresa postala:  Str. Italiana, nr. 28, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020976, Romania, Tel. 021.317.66.25
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer