Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de cantina


Anunt de participare numarul 76325/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Adresa postala: B-DUL A.I.CUZA NR.134, Localitatea: Braila, Cod postal: 810003, Romania, Punct(e) de contact: Draghia Elisabeta, Tel.0239/629326, Email: [email protected], Fax: 0239/626747, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Asigurarea de catre ofertant a unor puncte de servire a hranei in zona Dorobantilot, respectiv zona cartierului Vidin- Progresul
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor sociale de preparare si servire a doua mese pe zi si asigurarea transportului hranei pentru persoanele care beneficiaza de distribuirea hranei la domiciliu; cadrul legal pentru desfasurarea acestor servicii sociale este reglementat de Legea 208/2007 privind cantinele de ajutor social si Ordonanta nr.68/2003 privind serviciil;e sociale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul I punct de servire a hranei in zona Dorobanti din municipiul Braila 177 portii/zi 01.06.2009- 31.12.2009Lotul IIpunct de servire a hranei in zona cartier Vidin- Progresul din municipiul Braila - 167 portii/zi pentru perioada 01.06.2009-31.12.2009
Valoarea estimata fara TVA: 371, 172RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participarepentru lotul I3813 lei.Lotul II 3610 leigarantie de buna executie4%pentru fiecare lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Societatile comerciale pot oferi serviciisociale numai prin intermediul fundatiilor proprii infiintate in acest scop pot acorda servicii sociale numai daca sunt acreditate conf.art.11 alin.5 din Ordonanta nr.68/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificatul de acreditare al fundatiei privind serviciile sociale.2. Prezentarea unui document care atesta situatia juridica a spatiului pus la dispozitie pentru desfasurarea serviciului de preparareservire a mesei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2008 vizat si inregistrat deorganele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere care sa contina informatii privind dotarile specifice, mijloacele de transport, alte dotari pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
2.Declaratie cu privire la personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului si prezentarea copiilor dupa cartile de munca ale acestora.
3.Declaratie cu privire la numarul si pregatirea cadrelor de conducere si a persoanelor responsabile de indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
90%
Descriere:
2.
financiar
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 11:00
Locul: b-dul A.I.Cuza 134Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. Membrii comisiei de evaluare si orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza de imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform Hotararii nr.421/2008 privind stabilirea nivelului maxim al alocatiei zilnice de hrana pentru consumurile colective din institutiile publice de asistenta sociala, nivelul alocatiei zilnice de hrana este de6 lei/portie/zi- pretul contine TVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipal Braila
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, ,Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Email: [email protected], Fax: 0239613975
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: B-dul A.I.Cuza nr.134, Localitatea: Braila, Cod postal: 800100, Romania, Tel.0239629326, Email: [email protected], Fax: 0239626747
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer