Licitatie Publica - Servicii de cantina si servicii de catering
Anunt de participare numarul 59579/25.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01924
Adresa postala: Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012381, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Busuioc, Tel.021/3194000 int 391, Email: [email protected], Fax: 021 / 3185453, Adresa internet (URL): Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, km 10, 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cantina si servicii de catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Bucuresti; Targsoru Nou-Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 39 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 943, 738 si 2, 379, 991RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cantina si catering in locatiile Bucuresti pentru UM 01924 si UM 01829;Targsoru Nou -Prahova pentru UM 01924"D"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de hranire conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 943, 738 si 2, 379, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 10000 lei- garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- alocatii de la bugetul satatului prin virament in contul de trezoreri al operatorului economic
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declararie privind neancadrarea in art.181
- certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat
- certificat constatator
- certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe utimii 2 ani(bilantul contabil la 31.12 si anexele acestuia vizate de organele competente)
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 2 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati operatorii economici care prezinta aceste documente si a caror cifra de afaceri sa fie minim un milion lei pe ultimii 2 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii pe ultimii 3 ani
- declaratie pe propria raspundere privind utilajele , instalatiile si echipamentele
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a acalitatii
- recomandari- informatii privind subcontractanti
- cerinte privind respectarea stadardelor de asigurare a calitatii
- cerinte privind respectarea stadardelor de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi calificati operatorii economici care prezinta aceste documente si cel putin o recomandare din partea unui beneficiar pentru un contract similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara
90%
Descriere:
2.
propunera tehnica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante, soseaua Bucuresti-Ploiesti, km. 10, 5, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- operatorii economici sau reprezentatii acestora pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire.Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatatar despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Statul Major al Fortelor Aeriene - Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Bucuresti - Ploiesti, km.10, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013693, Romania, Tel.021/319.40.00, Fax: 021/319.40.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 07:04