Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de cantina si/sau catering


Anunt de participare numarul 62275/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01026 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL General Vasile Milea nr. 5-7, sector 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061345, Romania, Punct(e) de contact: RAZVAN GRADINARIU, Tel.04/021/3191400, Email: [email protected], Fax: 04/021/3181779, Adresa internet (URL): Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01026 BUCURESTI, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate militara
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de cantina si/sau catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: unitatea militara 01026 Bucuresti si 5 locatii din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 436, 684 si 30, 473, 062RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de cantina si/sau catering
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
hranire in unitatea militara 01026 Bucuresti si alte 5 locatii din Bucuresti pe o perioada de 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 436, 684 si 30, 473, 062RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.11.2008 pana la 02.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 50000lei si garantie de buna executie in procent de 7 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri finatate de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantii care nu se incadreaza in prevederile art.180 si 181 din OUG nr.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantii care fac dovada indeplinirii urmatoarei cerinte: cifra de afaceri cumulata pe ultimii trei ani sa fie egala cel putin cu valoarea de 6.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
6000000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantii care fac dovada indeplinirii urmatoarelor cerinte: experienta similara pe ultimii trei ani pentru prestari de servicii de natura celor care fac obiectul procedurii sa aiba valoarea de cel putin 1.000.000 lei;
asumarea raspunderii de a asigura materiale de resortul hranirii necesare derularii acordului cadru/contractului conform documentatiei de atribuire;
asumarea raspunderii de a asigura personalul necesar derularii acordului cadru/contractului conform documentatiei de atribuire;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1000000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.hranire
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 09:30
Locul: unitatea militara 01026 Bucuresti B-dul Gl, Vasile Milea nr. 5-7, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite din partea celor care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea militara 02574- serviciul juridic
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.0213101565, Fax: 0213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer