Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cartare a habitatelor de importanta comunitara (7 habitate), servicii de cartare si inventariere a speciilor (14) din aria protejata Cheile Oltetului , servicii de evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor pentru proiect obti


Anunt de participare numarul 110223/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Adresa postala:  B-dulRepublicii nr 1, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210152, Romania, Punct(e) de contact:  Dragut Gheorghe, Tel. 0253/211675, Email:  [email protected], Fax:  0253215794
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cartare a habitatelor de importanta comunitara (7 habitate), servicii de cartare si inventariere a speciilor(14) din aria protejata Cheile Oltetului , servicii de evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor pentru proiect obtinut din fonduri nerambursabile intitulat: ?Masuri de management privind conservarea biodiversitatii si constientizarea publica a ariei naturale protejate Cheile Oltetului?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Localitatea Polovragi, Aria protejata Cheile Oltetului, judet Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cartare a habitatelor de importanta comunitara (7 habitate), servicii de cartare si inventariere a speciilor(14) din aria protejata Cheile Oltetului , servicii de evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor pentru proiect obtinut din fonduri nerambursabile intitulat: ?Masuri de management privind conservarea biodiversitatii si constientizarea publica a ariei naturale protejate Cheile Oltetului?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354000-4 - Servicii de cartografie (Rev.2)
71354100-5-Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cartare a habitatelor de importanta comunitara (7 habitate), servicii de cartare si inventariere a speciilor(14) din aria protejata Cheile Oltetului , servicii de evaluare a starii de conservare a speciilor si habitatelor pentru proiect obtinut din fonduri nerambursabile intitulat: ?Masuri de management privind conservarea biodiversitatii si constientizarea publica a ariei naturale protejate Cheile Oltetului?:
Activitatea A1: Servicii de cartarea habitatelor de importanta comunitara si nationala, cu obtinerea unor harti utile pentru managementul ariei protejate Cheile Oltetului (7 habitate): valoare maxima disponibila147.058, 82 lei fara TVAActivitatea A2: Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de faunistice si floristice de interes comunitar si national si realizarea bazei de date: valoare maxima disponibila294.117, 64 lei fara TVA
2.1 Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de nevertebrate din aria naturala protejata Cheile Oltetului( unaspecie): valoare maxima disponibila21.008, 40 lei fara TVA
2.2 Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de chiroptere (lilieci) din aria naturala protejata (7 specii): valoare maxima disponibila 147.058, 82lei fara TVA
2.3 Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de mamifere- unaspecie (exclusiv chiroptere): valoare maxima disponibila21.008, 40 lei fara TVA
2.4 Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de amfibieni si reptile(una specie): valoare maxima disponibila21.008, 40 lei fara TVA
2.5 Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de pesti (doua specii): valoare maxima disponibila42.016, 81 lei fara TVA
2.6 Servicii decompletare a inventarului si cartarea speciilor de plante (douaspecii): valoare maxima disponibila42.016, 81 lei fara TVAActivitatea A3: Servicii deevaluare a starii de conservare abiodiversitatii si elaborarea unor masuri de mentinere/imbunatatire a starii de conservare a speciilor si habitatelor din aria protejata: 54.789, 92 lei fara TVA
3.1 Servicii deevaluare a starii de conservare abiodiversitatii: 54.621, 85 lei fara TVA
3.2Elaborarea unui plan de masuri de mentinere/ imbunatatire a starii de conservare a speciilor si habitatelor din aria protejata , avizat de autoritatea competenta: 168, 07 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 495, 966.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 9000 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile, plata cu OP prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1 - Declaratie privind eligibilitatea (original), Formularul 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(original), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? daca e cazul (original sau copie legalizata), conform documentatiei de atribuire ce se acceseaza pe site-ul SEAP www.e-licitatie.ro
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 3 - Informatii generale (original) conform documentatiei de atribuire ce se acceseaza pe site-ul SEAP www.e-licitatie.ro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4 ? Experienta similara (original), Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara (copie), Formular 5 - Recomandare din partea altui beneficiar (original sau copie certificata conform cu originalul), Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de standardele de calitate, obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Formular 6 - Declaratie privind personalul propus pentru realizarea studiilor pe domenii, Diploma universitara/postuniversitara in domeniile relevente pentru proiect ? pentru expertii din cadrul grupului de experti, Curriculum vitae - pentru expertii din cadrul grupului de experti, Daca e cazul - documente doveditoare (contract de subcontractare, contract de colaborare, CV-ul colaboratorului / subcontractorului), conform documentatiei de atribuire ce se acceseaza pe site-ul SEAP www.e-licitatie.ro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2010 13:00
Locul: sediul Directiei Generale Administrative, str. Unirii, nr. 36, Tg Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect obtinut din fonduri nerambursabile intitulat: ?Masuri de management privind conservarea biodiversitatii si constientizarea publica a ariei naturale protejate Cheile Oltetului?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos , nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0384, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Universitatii Constantin Brancusi din Tg Jiu
Adresa postala:  str. Unirii, nr. 36, Localitatea:  Tg Jiu, Cod postal:  210152, Romania, Tel. 0253223971, Fax:  0253223971
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer