Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CARTOGRAFIE A HABITATELOR DE SPECII


Anunt de participare numarul 69930/13.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Baia Mare, str. Unirii 12a/95, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Punct(e) de contact: Sediul autoritatii contractante, Tel.0262-224166, 0723-321777, In atentia: Maria Magdalena Payer, Email: [email protected], Fax: 0262-224166
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Ion Slavici nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Tel.0745791580, In atentia: Reha Melinda
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Ion Slavici nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Tel.0745791580, In atentia: Reha Melinda, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Ion Slavici nr. 13, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440042, Romania, Tel.0745791580, In atentia: Reha Melinda
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie nonprofit
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CARTOGRAFIE A HABITATELOR DE SPECII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sat Adrian, Livada, jud. Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CARTOGRAFIE A HABITATELOR DE SPECII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354000-4 - Servicii de cartografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartografie a habitatelor de specii pe o suprafata de 400 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.03.2009 pana la 01.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1500 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 1% DIN PRETUL FARA TVA AL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular nr. 12B
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat
Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Informatii generale: formular nr. 12
Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular nr.12C
Declaratie privind inexistenta starii de faliment: formular nr.4
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului-Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul la 31 decembrie 2007 si 30 iunie 2008. (vizat de Directia Generala a Finantelor Publice)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimul an sa fie minim 200.000, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta formularul nr.12H.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, autorizat conform legii, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile) .
Se va prezenta formularul nr.12I.
Informatii privind subcontractantii: Formularul 12G, insotit de acordurile de subcontractare formularul 12G-1
Standarde de protectia muncii: Completare Formular nr.17
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantii sa se incadreze in prevederile Legii privind organizarea si exercitarea profesiei de geodez, Legea nr. 16/2007
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va desfasura in doua runde de cate o zi, cu o pauza de o zi intre runde.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 12:00
Locul: Str. Ioan Slavici nr. 13, Satu Mare, cod postal 440042, tel.: 0745791580
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti a firmelor ofertante si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264 59.61.10, Fax: 0264 59.38.66
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr. 34/19.04.2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA HEIDENROSLEIN
Adresa postala: Str. Unirii nr. 12A/95, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430272, Romania, Tel.0262 224166, Email: [email protected], Fax: 0262 224166
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer