Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?SERVICII DE CATERING ?- PACHETE ZILNICE DE HRANA CALDA PENTRU COPIII PARTICIPANTI IN PROIECTUL?VREAU SA TERMIN SCOALA SI EU? SI PENTRU PERSONALUL PARTICIPANT IN SESIUNILE DE FORMARE DIN CADRUL ACELUIASI PROIECT


Anunt de participare numarul 112930/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FUNDATIA ROMANA PENTRU COPII, COMUNITATE SI FAMILIE
Adresa postala:  str. Rene Descartes nr. 6, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400486, Romania, Punct(e) de contact:  Paula Mariana BEUDEAN, Tel. 0264594893, Email:  [email protected], Fax:  0264594893, Adresa internet (URL):  www.frccf.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?SERVICII DE CATERING ?- PACHETE ZILNICE DE HRANA CALDA PENTRU COPIII PARTICIPANTI IN PROIECTUL?VREAU SA TERMIN SCOALA SI EU? SI PENTRU PERSONALUL PARTICIPANT IN SESIUNILE DE FORMARE DIN CADRUL ACELUIASI PROIECT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: LOTUL 1 ? CLUJ-NAPOCA, JUD. CLUJ
1.Str. Rene Descartes, nr. 6
2.Str. Ilie Macelaru, nr. 4
3.Str. Dumbrava Rosie, nr. 33
LOTUL 2 ? CAMPIA TURZII, JUD. CLUJ
1. Str. Liviu Rebreanu, nr. 2
LOTUL 3 ? ALBA-IULIA, JUD. ALBA
1.Str. Iederei, nr. 4A
LOTUL 4 -ORADEA, JUD. BIHOR
1.Str. Avram Iancu, nr. 17, ap.2
LOTUL 5 - POPESTI, JUD. BIHOR
1.Str. Principala, fn.
LOTUL 6 ? SATU MARE, JUD. SATU MARE
1.Str. Gabriel Georgescu, nr. 16
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de catering ? pachete zilnice de hrana calda pentru copiii participanti in proiectul ?Vreau sa termin scoala si eu? si pentru personalul participant in sesiunile de formare din cadrul aceluiasi proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 ? CLUJ-NAPOCA, JUD. CLUJ, 3 LOCATII (2 CENTRE DE ZI, UN SEDIU ADMINISTRATIV)
Meniuri copii : maxim 145 de portii pe zi, de luni pana vineri (reprezinta 96, 89% din valoarea estimata a lotului)
Meniu lunar pentru copii: 1 tort de 5 kg si 16 litri bauturi racoritoare (reprezinta 0, 93% din valoarea estimata a lotului)
Meniuri formare profesionala: maxim 608 de portii pe durata contractului (reprezinta 2, 17% din valoarea estimata a lotului)
LOTUL 2 ? CAMPIA TURZII, JUD. CLUJ, 1 LOCATIE (1 CENTRU DE ZI)
Meniuri copii : maxim 47 de portii pe zi, de luni pana vineri (reprezinta 96, 99% din valoarea estimata a lotului)
Meniu lunar pentru copii: 1 tort de 5 kg si 16 litri bauturi racoritoare (reprezinta 2, 70% din valoarea estimata a lotului)
Meniuri formare profesionala: maxim 30 de portii pe durata contractului (reprezinta 0, 31% din valoarea estimata a lotului)
LOTUL 3 ? ALBA-IULIA, JUD. ALBA, 1 LOCATIE (1 CENTRU DE ZI)
Meniuri copii : maxim 47 de portii pe zi, de luni pana vineri (reprezinta 95, 87% din valoarea estimata a lotului)
Meniu lunar pentru copii: 1 tort de 5 kg si 16 litri bauturi racoritoare (reprezinta 3, 45% din valoarea estimata a lotului)
Meniuri formare profesionala: maxim 52 de portii pe durata contractului (reprezinta 0, 68% din valoarea estimata a lotului)
LOTUL 4 - ORADEA, JUD. BIHOR, 1 LOCATIE (1 CENTRU DE ZI)
Meniuri copii : maxim 70 de portii pe zi, de luni pana vineri (reprezinta 92, 87% din valoarea estimata a lotului)
Meniu lunar pentru copii: 1 tort de 5 kg si 16 litri bauturi racoritoare (reprezinta 2, 54% din valoarea estimata a lotului)
Meniuri formare profesionala: maxim 463 de portii pe durata contractului (reprezinta 4, 49% din valoarea estimata a lotului)
LOTUL 5 - POPESTI, JUD. BIHOR, 1 LOCATIE (1 CENTRU DE ZI)
Meniuri copii : maxim 21 de portii pe zi, de luni pana vineri (reprezinta 93, 20% din valoarea estimata a lotului)
Meniu lunar pentru copii: 1 tort de 5 kg si 16 litri bauturi racoritoare (reprezinta 6, 16% din valoarea estimata a lotului)
Meniuri formare profesionala: maxim 27 de portii pe durata contractului (reprezinta 0, 64% din valoarea estimata a lotului)
LOTUL 6 ? SATU MARE, JUD. SATU MARE, 1 LOCATIE (1 CENTRU DE ZI)
Meniuri copii : maxim 70 de portii pe zi, de luni pana vineri (reprezinta 96, 71% din valoarea estimata a lotului)
Meniu lunar pentru copii: 1 tort de 5 kg si 16 litri bauturi racoritoare (reprezinta 2, 89% din valoarea estimata a lotului)
Meniuri formare profesionala: maxim 36 de portii pe durata contractului (reprezinta 0, 40% din valoarea estimata a lotului)
Valoarea estimata fara TVA: 868, 057.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.02.2011 pana la 28.09.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot1-3524, 53lei;lot2-1220, 68lei;lot3-958, 63lei;lot4-1300, 62lei;lot5-535, 80lei;lot6-1140, 31lei.Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Fondul Social European si bugetul national. Termen de plata: maxim 30 de zile de la emiterea facturii lunare.Modalitate de plata: virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor completa si prezenta conform formularelor: Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant
Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Certificatul de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata)
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.(in oroginal sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Se va completa si prezenta formularul 4 - Declaratie privind cifra de afaceri si profitul pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
-Bilantul contabil pe anul 2009 (cu toate formularele incluse), vizat si inregistrat de organele competente sau, daca nu exista obligatia depunerii bilantului anual, rapoarte anuale, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.(copie conform cu originalul)
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri si rezultatul exercitiului se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor solicitate mai sus. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei sale economice si financiare.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se solicita, completarea unui formular - tabel, cuprinzand principalii clienti si pricipalele servicii similare (servicii de catering) prestate in ultimii 3 ani de activitate sau daca activitatea ofertantului este sub 3 ani pe perioada de activitate desfasurata pana la data depunerii ofertei, conform formular 5.
-Se solicita completarea formularului 6, privind dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (mijloace de transport, spatii de depozitare, productie, dotari echipamente/utilaje tehnologice)
- Se solicita prezentarea unei copii de pe Autorizatia emisa de institutii abilitate din subordinea Ministerului Sanatatii cu privire la functionarea spatiului de productie si depozitare alimente (ASP, ASV) .
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original (formular 16)Informatii privind subcontractantii/asociatii-Se va prezenta formularul 7 - lista cuprinzand asociatii, in cazul asocierilor, sau lista cu subcontractantii. (se va preciza proportia in care contractul de servicii urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti).-In cazul asocierilor se va prezenta si un acord sau o scrisoare preliminara de asociere (vezi modelul de asociere din documentul de formulare) - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (formular 8)prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Aceasta declaratie va fi semnata de catre toti membrii asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.912.24.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.01.2011 16:00
Locul: Str. Rene Descartes, nr. 6, Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau persoane imputernicite de acestia, din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat prin Fondul Social European Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?. Domeniul major de interventie 2.2 ?Prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii? (Contract: POSDRU/91/2.2/S/61473) (sursa de finantare: FSE si bugetul national)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264596110, Email:  [email protected], Fax:  0264595844, Adresa internet (URL):  www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Romana pentru Copii, Comunitate si Familie, Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Rene Descartes, nr. 6, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400486, Romania, Tel. 0264594893, Email:  [email protected], Fax:  0264594893, Adresa internet (URL):  www.frccf.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer