Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?SERVICII DE CATERING ?- PACHETE ZILNICE DE HRANA CALDA PENTRU COPIII PARTICIPANTI IN PROIECTUL?VREAU SA TERMIN SCOALA SI EU? SI PENTRU PERSONALUL PARTICIPANT IN SESIUNILE DE FORMARE DIN CADRUL ACELUIASI PROIECT


Anunt de participare numarul 124614/26.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FUNDATIA ROMANA PENTRU COPII, COMUNITATE SI FAMILIE
Adresa postala:  str. Rene Descartes nr. 6, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400486, Romania, Punct(e) de contact:  Paula Mariana BEUDEAN, Tel. 0264594893, Email:  [email protected], Fax:  0264594893, Adresa internet (URL):  www.frccf.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?SERVICII DE CATERING ?- PACHETE ZILNICE DE HRANA CALDA PENTRU COPIII PARTICIPANTI IN PROIECTUL?VREAU SA TERMIN SCOALA SI EU? SI PENTRU PERSONALUL PARTICIPANT IN SESIUNILE DE FORMARE DIN CADRUL ACELUIASI PROIECT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: LOTUL 1 ? ALBA-IULIA, JUD. ALBA1.Str. Iederei, nr. 4ALOTUL 2 ? SATU MARE, JUD. SATU MARE1.Str. Gabriel Georgescu, nr. 16
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de catering ? pachete zilnice de hrana calda pentru copiii participanti in proiectul ?Vreau sa termin scoala si eu? si pentru personalul participant in sesiunile de formare din cadrul aceluiasi proiect.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Alba-IuliaServicii de catering constand in pachete zilnice pentru copii: 14800 maxim portii, val. 92.000, 00 leiServicii de catering constand in pachet lunar pentru copii-tort: 14 maxim portii, val. 2.800, 00 leiServicii de catering constand in meniuri pentru formare profesionala: 41 maxim portii, val. 533, 00 leiLotul 2 - Satu MareServicii de catering constand in pachete zilnice pentru copii: 14800 maxim portii, val. 103.600, 00 leiServicii de catering constand in pachet lunar pentru copii: 14 maxim portii, 2.800, 00 leiServicii de catering constand in meniuri pentru formare profesionala: 24 maxim portii, val. 312, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 202, 045RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: lot1-953, 33lei;lot2-1067, 12 lei.Garantia de buna executie este de 10% din val. contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Fondul Social European si bugetul national. Termen de plata: maxim 60 de zile de la primirea facturilor.Modalitate de plata: virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiei privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratiei privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidatCertificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor localeCertificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri si profitul pe ultimii 3 ani.Bilantul contabil pe anul 2010Recomandari din partea a unor beneficiari anteriori, care au beneficiat de servicii similare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalele servicii similare prestate in ultimii 3 aniDeclaratie privind dotarile de care dispune ofertantulAutorizatia Sanitar Veterinara, Autorizatia de Sanatate Publica), pentru locatiile autorizate.Prezentarea autorizatiei sanitar-veterinare pentru mijlocul de transport.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12.658.21.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 16:00
Locul: Str. Rene Descartes, nr. 6, Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau persoane imputernicite de acestia, din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat prin Fondul Social European Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara ?Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii?. Domeniul major de interventie 2.2 ?Prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii? (Contract: POSDRU/91/2.2/S/61473) (sursa de finantare: FSE si bugetul national)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr. 2-4, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264596110, Email:  [email protected], Fax:  0264595844, Adresa internet (URL):  www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Romana pentru Copii, Comunitate si Familie, Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str. Rene Descartes, nr. 6, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400486, Central African Republic, Tel. 0264594893, Email:  [email protected], Fax:  0264594893, Adresa internet (URL):  www.frccf.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer