Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CATERING - PACHETE ZILNICE DE HRANA RECE PENTRU COPIII PARTICIPANTI IN PROGRAMUL ?SCOALA DUPA SCOALA? ? ZONA III


Anunt de participare numarul 107583/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala:  Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Punct(e) de contact:  Alboiu Ovidiu, Tel. 021-4056284, In atentia:  Manager proiect Rodica Bruss, Email:  [email protected], Fax:  021-3120140, Adresa internet (URL):  www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CATERING - PACHETE ZILNICE DE HRANA RECE PENTRU COPIII PARTICIPANTI IN PROGRAMUL ?SCOALA DUPA SCOALA? ? ZONA III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Jude?ele CARAS SEVERIN, TIMIS, HUNEDOARA, ARAD, BIHOR, SALAJ, SATU MARE, MARAMURES, GORJ, MEHEDINTI
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PUBLICA DE ?SERVICII DE CATERING - PACHETE ZILNICE DE HRANA RECE PENTRU COPIII PARTICIPAN?I IN PROGRAMUL ??COALA DUPA ?COALA? ? ZONA III (LOTUL 1 ? CARAS SEVERIN, LOTUL 2 ? TIMIS, LOTUL 3 ? HUNEDOARA, LOTUL 4 -ARAD, LOTUL 5 ? BIHOR, LOTUL 6 ? SALAJ, LOTUL 7 ? SATU MARE, LOTUL 8 ? MARAMURES, LOTUL 9 ? GORJ, LOTUL 10 ? MEHEDINTI). Servicii de catering constau in livrarea de hrana rece pentru copii participan?i in programul ??COALA DUPA ?COALA?, timp de 45 zile lucratoare din lunile octombrie, noiembrie ?i decembrie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 ? CARAS SEVERIN, 130 COPII, 10 LOCATII
LOTUL 2 ? TIMIS, 162 COPII, 12 LOCATII
LOTUL 3 ? HUNEDOARA, 144 COPII, 10 LOCATII
LOTUL 4 -ARAD, 60 COPII, 5 LOCATII
LOTUL 5 ? BIHOR, 256 COPII, 13 LOCATII
LOTUL 6 ? SALAJ, 143 COPII, 9 LOCATII
LOTUL 7 ? SATU MARE, 107 COPII, 9 LOCATII
LOTUL 8 ? MARAMURES, 109 COPII, 7 LOCATII
LOTUL 9 ? GORJ, 136 COPII, 10 LOCATII
LOTUL 10 ? MEHEDINTI, 117 COPII, 8 LOCATII
Valoarea estimata fara TVA: 306, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 1000 lei pentru fiecare lot care se oferteaza.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din fonduri structurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici poate lua oricare din formele juridice prevazute de lege.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administrator. Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscal competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul
Constatator care semneaza ?Declaratia privind situatia personala a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2009 precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara si media profitului operational pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009) pozitiva, Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) din FORMULARUL NR. 8 - Informatii generale - original,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se impune un nivel minim al cifrei de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare (catering).Ofertantul/candidatul va prezenta copie a contractului al carui obiect a fost furnizareade produse similar, insotita de recomandare privind indeplinirea clauzelor contractual. Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din FORMULARUL 10 din capitolul de Formulare - original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2010 15:30
Locul: Sediul Proiectului, etaj 2, strada General Berthelot nr. 28-30, sector 1, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT DIN FONDURI STRUCTURALE ?TOTI LA GRADINITA, TOTI IN CLASA I. PROGRAME INTEGRATE PENTRU CRESTEREA ACCESULUI LA EDUCATIE SI A NIVELULUI EDUCATIONAL AL COPIILOR DIN COMUNITATI DEFAVORIZATE, CU PRECADERE ROMI ? - ID 2194
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 319 51 80, Email:  [email protected], Fax:  021 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legilor in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA SI CONTENCIOS
Adresa postala:  Strada General Berthelot nr. 28-30, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010168, Romania, Tel. 021 405 63 00, Email:  [email protected], Fax:  021 312 01 40, Adresa internet (URL):  www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 19:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer