Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de catering


Anunt de participare numarul 115943/25.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030171, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul de Achizitii Publice, Tel. 021/387.44.91, In atentia:  Ec. olteanu Fanuta; C.J. IA Tatiana Bacalu, Email:  [email protected], Fax:  021/387.41.23, Adresa internet (URL):  B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Spitalul Clinic Coltea
B-dul I.C.Bratianu, Nr.1 Sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 108, 694.36 si 1, 304, 332.32RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini din Fisa de date a achizitiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini din Fisa de date a achizitiei anexat
Valoarea estimata fara TVA: intre 106, 590.03 si 1, 279, 080.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare/pachet in valoare de 26.086, 64 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, care atesta inexistenta de obligatii bugetare restante la data desfasurari licitatiei deschise;
- Certificat privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la data desfasurari licitatiei deschise;
- Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte incadrarea in codul CAEN 562;
- Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C;
- Cazier fiscal pentru operatorul economic ? valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatiigenerale cuprinzand si cifra medie de afaceri peultimi 3 (trei) ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara, respectiv prestarea serviciilor de catering;
- Recomandari din partea altor beneficiari;
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului;
- Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul de salariati care vorindeplini activitatea de servicii de catering;
- Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimi 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
- Aprobarea sanitara veterinara sau pentru siguranta alimentelor a activitatii de catering eliberata de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara, valabila la data deschiderii ;
- Declaratie privind lista principalelor livrari, in ultimii 3ani;
- Termenul limita de depunere a mostrelor (cu titlu gratuit) pentru pozitiile din componenta pachetului, pentru care se depune oferta, este data si ora limita de depunere a ofertei.
- Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si/sau furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentpentru activitatea de catering - valabile la data deschiderii ofertelor ;
- Documente privind sistemul HACCP?CODEX ALIMENTARIUS SR EN ISO 22000:2005 sau echivalent (Siguranta Alimentelor);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinic Coltea, B-dul I.C.Bratianu nr. 1 Sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  03084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.255 alin.1, art.256^alin 1, art.256^2 alin 1 lit. a) - 10 zile Conform OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinicn Coltea
Adresa postala:  B-dul I.C.Bratianu Nr.1 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030171, Romania, Tel. 021/387.44.91, Email:  [email protected], Fax:  021/387.41.23
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer