Licitatie Publica - Servicii de catering
Anunt de participare numarul 145118/24.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BIHOR
Adresa postala: FELDIOAREI, NR. 13, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Punct(e) de contact: VASILE CIMPEAN BORTA, Tel. +40 259476371 / 476372, Email: [email protected], Fax: +40 259447435, Adresa internet (URL): www.dgaspcbh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Subunitati din cadrul DGASPC Bihor conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de catering pentru subunitati din cadrul DGASPC Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:360 de persoane
Lotul 2:14 de persoane
Valoarea estimata fara TVA: 1, 160, 335RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : LOT 1:17.000 lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAPLOT 2:700 lei sau alta valuta la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare in SEAPPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 30 zile de la data deschiderii ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, .b)ordin de plata , contRO15TREZ0765006XXX003709? Trezoreria Oradea, pentruDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor cod fiscal 17091429Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere .La data deschiderii ofertelor, ofertantii vor face dovada platii garantiei de participare, in caz contrar vor fi exclusi de la proceduraOferta va fi insotita dedovada platii garantiei de participare in original, aceasta prezentandu-se ca fila de sine statatoare atasata pe plicul cu oferta(nu se introduce in plic).In masura in care consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei pentru lotul 1 si1% din valoarea estimata a contractului pentru lotul 2 Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii :5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in perioada de valabilitate a ofertei, prin : - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cuaplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin (2)-(3) si art. 91 din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare sau-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. In acest cazprestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis este stabilita de catre achizitor la valoarea de0, 5%. din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibilprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestatorului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie in documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata( Completare formular10A)
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata (Completare formular10B)
Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Completare formular10C)
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr314/2010 emis de ANRMAP (Completare formular10D)Cerinta nr. 5: : Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata (Completare formular10E ) In vederea eliminarii conflictul de interese mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul DGASPC Bihor: Jr. Puia Lucian-Calin?directorgeneral DGASPC Bihor;Cosman Eliana ? director gen.adj. economic;Szarka Arpad ? director gen. adj.;Pop-Cot Ovidiu ? manager public;Borta Vasile Cimpean? sef Birou Achizitii Publice si Contractare Servicii Sociale;Bochis Emilia ? sef serv. Contabilitate;Bretan Violeta ? sef serv. Financiar;Belenesi Traian ? responsabil achizitii;Buzura Carmen Violeta - responsabil achizitii;Iova Gabriela Mihaela - responsabil achizitii;Jurj Adriana - responsabil achizitii;Lugosan Mircea Alin - responsabil achizitii;Markos Laszlo - responsabil achizitii;
Cerinta nr. 6: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )
Cerinta nr. 7: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile se prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul )NOTA: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.
Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/06 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), din care sa reiasa ca obiectul principal de activitate al ofertantului permite prestarea serviciului care face obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a oferteloe Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.
Cerinta nr. 2: Declaratieprivind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de CV-uri actualizate si copii dupa diplomele de studii si calificare in specialitate in domeniul servicii de catering (bucatar) ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contratului de achizitie publica(Completare formular10H)
NOTA : Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1si 2se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta nr. 2: Declaratieprivind efectivele
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, cu precizarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 2.233.800 lei. pentru lotul 1 si 86.870 lei pentru lotul 2 (Completare formularA) IMM-urile au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privina incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004
Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat la organismele competente(copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa reiasa ca ofertantul a contractat si finalizat in ultimii 3 ani (.2010-2012), a unor contracte avand ca si obiect prestarea de servicii de catering, cu o valoare totala cumulata mai mare sau egala cu 1.116.900 lei fara T.V.A pentru lotul 1 si 43.435 lei fara T.V.A. pentrul lotul 2. Se va prezenta o copie a contractelor prezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, insotite de o recomandare (sau document constatator-ANRMAP) din partea beneficiarului fiecarui contract. (Completare formular10F si 10G)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formularAcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCompletare formular10F si 10G
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului(Completare formularB)
Dovada autorizatia sanitara de functionare pentru activitatea de catering conform OG nr.42/2004( Autorizatie sanitara de functionare ? emisa de Ministerul Sanatatii - Directia de Sanatate Publica)
Dovada certificat sanitar veterinar pentru mijloacele de transport care efectueaza transportul hranei minim 3 mijloace de transport autorizate pentru activitate catering conform OMS 976/1998( Autorizatie sanitara de transport? emisa de Ministerul Sanatatii - Directia de Sanatate Publica)
Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei
Prezentarea unui document privind Certificarea Sistemelor de Management pentru Siguranta Alimentara (HACCP), sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management al mediului in conformitate cu ISO 14001:2004, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formularBcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalulcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalulcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalulcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalulcopie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore; -Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare in sistem electronic, este pretul. ofertat pentru costul aditional la valoarea alocatiei zilnice de hrana. Pana la data deschiderii ofertelor, totii operatorii economici ofertanti vor intreprinde toate masurile necesare pentru inregistrarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice SEAP, la adresa electronica www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15760
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 11:00
Locul: LA SEDIUL DGASPC BIHOR, ORADEA, STR. FELDIOAREI NR. 13, JUD. BIHOR.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Termenul limita de depunere a ofertelorprecum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicata in SEAP.In situatia in care se prezinta doua sau mai multe oferte care contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc si care au preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luariila cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul DGASPC Bihor
Adresa postala: str. Feldioarei, nr.13, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410475, Romania, Tel. +40 259476371, Fax: +40 259447437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2013 12:30