Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de catering


Anunt de participare numarul 90603/12.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Sebestean Anghel, Tel.318.05.11, In atentia: Virtopeanu Madalina, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: SUUB - SPL. INDEPENDENTEI NR 169 SECTOR 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 309, 407.73 si 2, 224, 053.78RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma acordului cadru autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 309, 407.73 si 2, 224, 053.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de part. in val. de 1% din val. maxima fara tva 22.240, 54 lei si gar. de buna executie in val. de 5% din val. contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract cu CASMB-DRG (CASSUUBDRG)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea-formularulnr.22. Declaratie privind inexistenta starii de faliment - completarea formularuluinr.3
3. Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor-original .
4. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original.
5. Cazier fiscal pentru operatorul economic valabil la data deschiderii ofertelor-procedurii-original.
6. Declaratie pe propria raspundere prin care operatorul economic se angajeaza sa preia un numar de 16 angajati pe toata durata contractului in conditiile prevazute in Codul Munci art. 45 - 46.
7. Certificat constatator emis de O.N.R.C.din care sa rezulte incadrarea in codul CAEN 562- valabil la data deschiderii ofertelor- original ;
8. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.- incopie conform cu originalul.
9. Informatii generale.
10. Fisa/fise de informatii privind experienta similara, respectiv prestarea serviciilor de catering, - formularul nr. 8 ;11. Recomandari ( minim 3 ) din partea altor beneficiari
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12. 2008)-copie semnata si stampilata, vizataDGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului2.Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
3. Sistemul de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2001 pentru activitatea de cateringimplementat obligatoriu copie si mentinerea Sistemul HACCP CODEX ALIMENTARIUS SR EN ISO 22000:2005 (siguranta alimentelor copie si mentinerea certificarii
4.Aprobarea sanitara veterinara sau pentru siguranta alimentelor a activitatii de catering eliberata de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara- copie
5.Pliante, cataloage, alte materiale de informare, in sustinerea conformitatiicu caietul de sarcini , atat in lb.romana, cat si in original .
6. Declaratie pe propria raspundere pentru prestarea serviciului de catering in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
7. Declaratie pe propria raspundere privind numarul de salariati care vor indeplini activitatea de servicii de catering
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
53810
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2009 10:00
Locul: SUUB - SPL. INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5 BUCURESTI SALA DE CONSILIU ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPL INDEPENDENTEI NR 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195189, Email: [email protected], Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 255 si 256^1 litera a din OUG 34/2006 cu modificari si completarile ulterioare termen contestatie 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC SUUB
Adresa postala: SPL INDEPENDENTEI NR.169 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.0213180522, Email: [email protected], Fax: 0213140554
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2009 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer