Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de catering pentru perioada competitionale martie decembrie 2012


Anunt de participare numarul 133621/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CLUBUL SPORTIV JUDETEAN STIINTA U CRAIOVA
Adresa postala: STR. CONSTANTIN LECCA Nr. 32, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200217, Romania, Punct(e) de contact: NEMTARU ALEXANDRU, Tel. +40 251413827, Email: [email protected], Fax: +40 251413827, Adresa internet (URL): http: //csjstiintaucraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sport (fotbal)
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de catering pentru perioada competitionale martie decembrie 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: La sediul beneficiarului
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de catering pentru perioada competitionale martie decembrie 2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet tip 1 + tip 2 - 3800 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 85, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1700 lei fara TVA, valabil 90 de zile de la data deschiderii ofertei.Contul autoritatii contractante-CLUBUL SPORTIV JUDETEAN STIINTA ? U? CRAIOVAnr. RO42TREZ2915010XXX000266 deschis la Trezoreria CraiovaIn conformitate cu prevederile Legii nr 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participaresi a garantiei buna executie. Se va face dovada incadrarii in categoria IMM, prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr 346/2004. In cazul asocierii, toti asociatii vor face aceasta dovada.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localN
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu modelul dinIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul din1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul din SectIII2. Certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile ladata deschiderii ofertelor, in original sau copie, vor fi reaspinsi ofertantii care la data deschiderii ofertelor prezinta datorii restante.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate. Cerinta obligatorie: 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluivalabil la data deschiderii ofertei , din care sa reiasa obiectul de activitate de catering -in copie2.Copie dupa Certificatul de Inregistrare, in copie In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romanasi legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2009 si 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea unui formular tabel (declaratie) cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati , dupa caz, conform Formular 5 din capitolul Formulare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate.
1.Ofertantul va trebui sa prezinte cel putin 3 recomandari din partea unor beneficiari care sa contina date despre: numele beneficiarului, obiectul contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului de servicii similare
Forma de prezentare: copie2. Ofertantul va trebui sa prezinte Aviz/Autorizatie sanitara, care sa ateste prestarea serviciului de preparare a hranei - tip catering, valabila pe perioda derularii contractului
Autorizatie sanitar-veterinara conform caietului de sarcini.Nu se admit ofertantii care la data deschiderii ofertei se afla in curs de autorizare.
3.Ofertantul va trebui sa prezinteDeclaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? din care sa rezulte faptul ca ofertantul detine personal necesar indeplinirii contractului de servicii. (Formular nr. 10)
- Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului direct responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
-Personalul de executie angajat in realizarea contractului, trebuie sa aiba cunostinte de igiena a alimentelor, confirmate prin certificate de instruire si carnete de sanatate avizate
Se vor menti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer