Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CATERING SI DE DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CF TIMISOARA


Anunt de participare numarul 109902/20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Adresa postala:  SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300173, Romania, Punct(e) de contact:  serviciul administrativ-aprovizionare, Tel. 0256/493088, In atentia:  ing.Larisa Barboi-sef serviciu administrativ-aprovizionare, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0256/491151, Adresa internet (URL):  www.spitalcftm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CATERING SI DE DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CF TIMISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC CF TIMISOARA-SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, COD POSTAL 300173
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractantul va pregati hrana bolnavilor internati in Spitalul Clinic Cai Ferate Timisoara, 3 mese/zi(mic dejun, dejun si cina)in functie de lista de meniuri intocmita de reprezentantul spitalului si in care se va mentiona nr.de portii/regimuri alimentare incadrandu-se in alocatia de hrana stabilita conform Anexei la H.G.nr.429/16.04.2008.Transportul va fi asigurat de contractant cu masini proprii de 3 ori/zi cu masini speciale de transport autorizate sanitar-veterinar si se va plati separat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55320000-9 - Servicii de distribuire a mancarii (Rev.2)
55523000-2-Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CATERING SI DE DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA(3 MESE/ZI)CONFORM CAIET DE SARCINI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
Valoarea estimata fara TVA: 478, 588RON
II.2.2) Optiuni
Da
Propunerea financiara va fi exprimata in lei si euro conform formularului 10B(formularul de oferta).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 3000 DE LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONFORM NOTA JUSTIFICATIVA NR.7455/19.10.2010: FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferta in nume propriu sau prin asociere fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente care dovedesc eligibilitatea, conform documentatie de atribuire: declaratie privind eligibilitatea(formular 12A), declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006(formular 12B), declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular 12C), certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat, in original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor(formularul tip eliberat de autoritatile competente din tara la data de 30.08.2010) , certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificarea sistemului calitatii conform documentatie de atribuire (certificari ale sistemului de management ISO9001/2001 si HACCP-siguranta), declaratia cu principalele prestatii efectuate in ultimii 3 ani(formular 12E), declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile si echipamentele, recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7459/19.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2010 09:00
Locul: AMFITEATRUL SPITALULUI CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: dupa expirarea contractului initial
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pretul va ramane valabil pe toata perioada de derulare a contractului cu posibilitatea prelungirii conform art.6 alin.3 lit.d din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  STR.TEPES VODA NR.2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DECIZIILE C.N.S.C.PRIVIND CONTESTATIILE POT FI ATACATE CU PLANGERE IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Adresa postala:  TIMISOARA, SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300173, Romania, Tel. 0256/493088, Email:  [email protected], Fax:  0256/491151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer