Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CATERING SI DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA


Anunt de participare numarul 16919/31.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Adresa postala: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300173, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA SAVIN, Tel.0256/493088, In atentia: sef serviciu administrativ-aprovizionare, ing.Barboi Larisa, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256/491151
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CATERING SI DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: TIMISOARA, SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CATERING SI DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA, 3 MESE PE ZI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55320000-9 - Servicii de distribuire a mancarii (Rev.1)
55523000-2-Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CATERING SI DISTRIBUIRE A MANCARII PENTRU BOLNAVII DIN SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA, 3 MESE PE ZI
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 325, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.07.2007 pana la 07.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTII DE PARTICIPARE-2500 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
F.N.U.A.S.S.SPITAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEANCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG.34/2006, CERTIFICATE FISCALE, CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA LA DATA DE 30.04.2007, DOCUMENTE CE PRIVESC INREGISTRAREA, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE, DOCUMENTE RELEVANTE PRIVIND SITUATIA OPERATORULUI ECONOMIC, ACTIVITATI PRESTATE, COPII DUPA DOCUMENTELE DE INREGISTRARE, CERTIFICAT EMIS DE O.R.C. DIN CARE SA REZULTE DREPTUL DE A PRESTA SERVICII DE CATERING.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, LISTA PRINCIPALELOR PRESTATII IN ULTIMII 3 ANI, INDEPLINIREA UNUI CONTRACT DE CATERING EXECUTAT IN ULTIMII 3 ANI IN VALOARE DE MINIM 200000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII, DOTAREA CU ECHIPAMENTE SI UTILAJE SPECIFICE, STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII, MANAGEMENTUL SIGURANTEI ALIMENTARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2877/22.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII SAU PRIN O.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
31zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA, SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, TIMISOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AU OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NU SE ACCEPTA ACTUALIZAREA PRETULUI CONTRACTULUI DECAT IN CAZUL MODIFICARII HG.1916/22.12.2006 PRIVIND NIVELUL ALOCATIILOR DE HRANA PENTRU CONSUMURI COLECTIVE DIN UNITATILE SANITARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: STR.TEPES VODA NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DECIZIILE C.N.S.C.PRIVIND CONTESTATIILE POT FI ATACATE CU PLANGERE IN TERMEN DE 10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC CAI FERATE TIMISOARA
Adresa postala: SPLAIUL TUDOR VLADIMIRESCU NR.13-15, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300173, Romania, Tel.0256/493088, Email: [email protected], Fax: 0256/491151
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer