Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de catering si servicii de cazare + restaurant pentru desfasurare program de perfectionare profesionala pentru ocupatia muzeograf _ II


Anunt de participare numarul 120317/30.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI
Adresa postala:  Str. I.Gh. Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Punct(e) de contact:  Geroge Daniel Achim, Tel. 0252333049, In atentia:  Boieru Lucian, Email:  [email protected], Fax:  0252333039, Adresa internet (URL):  www.episcopiaseverinului.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de cult religios
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de catering si servicii de cazare + restaurant pentru desfasurare program de perfectionare profesionala pentru ocupatia muzeograf _ II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Localitatile Drobeta Turnu Severin, Strehaia, Baia de Arama, Vinju Mare (judetul Mehedinti) si Caransebes, Resita, Oravita (jud. Caras-Severin).
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie are ca scop contractarea serviciilor mentionate in Sectiunea a II-a a Documentatiei de atribuire ? Caietul de sarcini (servicii de catering si servicii de cazare + restaurant pentru participantii la programul de perfectionare pentru ocupatia muzeograf - modulul II - organizat de Episcopia Severinului si Strehaiei in cadrul Proiectului POSDRU/81/3.2/S/ 53777 - ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL?).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
55110000-4-Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ? Servicii de catering pentru centrele de lucru apartinand Episcopiei Severinului si Strehaiei (Drobeta Turnu Severin, Strehaia, Baia de Arama, Vinju Mare).
Se vor presta servicii de catering pentru un numar estimat de 103 persoane (pentru cate 3 zile => total estimat: 309 meniuri/portii), impartite corespunzator centrelor de lucru dupa cum urmeaza: 57 persoane Drobeta Turnu Severin, 20 persoaneStrehaia, 11 persoane Baia de Arama, 15 persoane Vinju Mare.
Lotul 2 ? Servicii de catering pentru centrele de lucru apartinand Episcopiei Caransebesului (Caransebes, Resita, Oravita).
Se vor presta servicii de catering pentru un numar estimat de 107 persoane (pentru cate 3 zile => total estimat: 321 meniuri/portii), impartite corespunzator centrelor de lucru dupa cum urmeaza: 46 persoane Caransebes, 26 persoaneResita, 35 persoane Oravita.
Lotul 3 - Servicii de cazare si restaurant Drobeta Turnu Severin.
Se vor presta servicii de cazare si servicii de restaurant pentru un numar estimat de 35 persoane (pentru fiecare persoana cate 2 nopti de cazare, 2 mic dejunuri si 2 cine).
Lotul 4 - Servicii de cazare si restaurant Caransebes.
Se vor presta servicii de cazare si servicii de restaurant pentru un numar estimat de 30 persoane (pentru fiecare persoana cate 2 nopti de cazare, 2 mic dejunuri si 2 cine).
Lotul 5 - Servicii de cazare si restaurant Resita.
Se vor furniza servicii de cazare si servicii de restaurant pentru un numar estimat de 15 persoane (pentru fiecare persoana cate 2 nopti de cazare, 2 mic dejunuri si 2 cine).
Lotul 6 - Servicii de cazare si restaurant Oravita.
Se vor furniza servicii de cazare si servicii de restaurant pentru un numar estimat de 30 persoane (pentru fiecare persoana cate 2 nopti de cazare, 2 mic dejunuri si 2 cine).
Valoarea estimata fara TVA: 68, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.05.2011 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de partcipare: valabilitate = 90 de zile; valori (loturile 1-6): 216, 30 lei; 224, 70 lei; 77 lei; 66 lei; 33 lei; 66 lei.Garantie de buna executie: 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din Fondul Social European (prin POSDRU 2007 - 2013) si bugetul propriu al autoritatii contractante. Termen de plata :30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de atribuire:
- Declaratie privind situatia persoanala a operatorului economic;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / document echivalent;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica / document echivalent;
- Pentru persoanele fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de atribuire:
- Informatii generale (formular);
- Bilant contabil la data de 31.12.2010 inregistrat la institutiile competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de atribuire:
- Certificat de clasificare a structurilor de primire turistice (pentur serviciile de cazare si restaurant - Loturile 3-6);
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani;
- Recomandare / certificare de buna executie din partea beneficiarilor (minim 1 recomandare / certificare);
- Declaratie privind instalatiile, utilajele si echipamentele tehnice;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Declaratie privind subcontractantii;
- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia muncii, protectia mediului si prevenirea si stingerea incendiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 recomandare / certificare de buna executie din partea beneficiarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA 004_2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care prezinta imputernicire de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia este finantata in cadrul Proiectului ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL? - Proiect cofinantat din Fondul Social Europeanprin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013.Nr. identificare proiect: POSDRU/81/3.2/S/ 53777
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 alin. 1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI - Sectorul Cercetare-Dezvoltare
Adresa postala:  Str. I.G.Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Tel. 0252 333048, Email:  [email protected], Fax:  0252 333039, Adresa internet (URL):  www.episcopiaseverinului.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.04.2011 23:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer