Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cazare cu pensiune completa la hotel si sali de conferinta in cadrul proiectului "Promovarea incluziunii sociale prin dezvoltarea resurselor umane si institutionale din asistenta medicala comunitara"


Anunt de participare numarul 104908/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTI
Adresa postala:  Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021253, Romania, Punct(e) de contact:  Marius Istrate, Tel. 0753093219, Email:  [email protected], Fax:  021/253.21.15, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica cu personalitate juridica romana, care functioneaza in subordinea Universitatii de Medicina si Farmacie Carol Davila Buc. si coordonarea Ministerului Sanatatii
Activitate (activitati)
- Sanatate- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cazare cu pensiune completa la hotel si sali de conferinta in cadrul proiectului "Promovarea incluziunii sociale prin dezvoltarea resurselor umane si institutionale din asistenta medicala comunitara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Timisoara
Targu Mures
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cazare cu pensiune completa la hotel si sali de conferinta in vederea organizarii cursurilor de formare pentru asistentii medicali comunitari din cadrul proiectului"Promovarea incluziunii sociale prin dezvoltarea resurselor umane si institutionale din asistenta medicala comunitara"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55110000-4 - Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
55120000-7-Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona aceste servicii pe loturi astfel
LOTUL I locatia TIMISOARA - 9(noua) sesiuni de formare cu aproximativ 33 de participanti valoare estimata = 721.116 lei fara TVA
LOTUL II locatia TARGU MURES - 5(cinci) sesiuni de formare cu aproximativ 33 de participanti valoare estimata 400.620 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 121, 736RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: const.prin virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari: LOT I-14.422lei, LOT II-8.012lei, garantia de buna executie-5% din val. contract. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Fondul Social European- Programul Operational Sectorial-Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Plata se face cu OP prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va respecta prevederile art.44 din OG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta conform fisei de date a achizitiei urmatoarele:
- declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OG 34/2006
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
- certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- copie de pe Actul Constitutiv (contractul de societate sau statutul societatii)
- copie de pe Autorizatia sanitara de functionare
- certificat de clasificare eliberat de M.D.R.T.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta conform fisei de date a achizitiei urmatoarele: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3(trei) ani.
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009 insotit de confirmarea depunerii la ONRC
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta conform fisei de date a achizitiei urmatoarele:
- Fisa de informatii generale
- Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
- Prezentarea recomandarilor aferente contractelor prezentate- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va organiza o singura runda de licitatie electronica pentru fiecare lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 12:00
Locul: SNSPMPDSB str. Vaselor nr.31, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Promovarea incluziunii sociale prin dezvoltarea resurselor umane si institutionale din asistenta medicala comunitara" ID: 18786
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiect POSDRU, finantare din Fondul Social European
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr 5, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  10035, Romania, Tel. 0213195183, Email:  [email protected], Fax:  0213195184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament achizitii publice, juridic si resurse umane
Adresa postala:  str. Vaselor nr. 31, sector 2 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021253, Romania, Tel. 021 252 78 34, Email:  [email protected], Fax:  021 252 21 15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer