Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cazare pentru desfasurarea evenimentelor din cadrul proiectului ?Antreprenoriatul la feminin? cofinantat din Fondul Social European, in cadrul POSDRU 2007 -2013


Anunt de participare numarul 131798/29.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
European Project Consulting SRL
Adresa postala: str. Boteanu, nr.3, et. 3, ap.9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010101, Romania, Punct(e) de contact: Onela Carmen Oana, Tel. 0213111201, Email: [email protected], Fax: 0213111203, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Consultanta in management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cazare pentru desfasurarea evenimentelor din cadrul proiectului ?Antreprenoriatul la feminin? cofinantat din Fondul Social European, in cadrul POSDRU 2007 -2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si de restaurant
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 164, 136 si 1, 465, 470RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta estimeaza un numar de 4 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cazare pentru desfasurarea activitatilor din cadrul proiectului ?Antreprenoriatul la feminin?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 560 ? Maxim 5000 nopti de cazare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 164, 136 si 1, 465, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 10.000, 00 lei.Garantie de buna executie in procent de 3 % din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE NERAMBURSABILA POSDRU DIN FONDURI STRUCTURALE (FONDUL SOCIAL EUROPEAN)BUGETUL NATIONALBUGETUL AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul consolidat general sau echiv, din care sa reiasa achitarea obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii pentru care plata acestora devine exigibila in raport cu termenul limita de depunere a ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul social, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 30 noiembrie 2011.5. Declaratie/Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
6. Declaratie privind conflictul de interese
7. Documentul care dovedeste inregistrarea ca persoana fizica sau juridica.
8.Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani, in original;
2.Bilantul sau extrase din bilanturile contabilepentru exercitiile financiare 2008, 2009, 2010, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru ce urmeaza a fi semnat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru ce urmeaza a fi semnat ? minim 1.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea serviciilor, tipul acestora, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
2.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbalsau a unui numar de maxim 5 documente/contracte/procese verbale care sa confirme ca serviciile au fost realizate corespunzator pentru o valoare de cel putin200.000, 00 lei;
3. Declaratie privind personalul de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Confirmarea prestarii de servicii similare in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 200.000 lei.Demonstrarea accesului la personal necesar pentru derularea acordului cadru si indeplinirea corespunzatoare a contractelor subsecvente (personal de specialitate) - minim o persoana responsabila, pe toata durata de derulare a acordului-cadrucare sa aiba pregatire corespunzatoare in domeniul turismului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
AF 59924 - CZ
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara 6 ?Promovarea Incluziunii sociale?Domeniul major de interventie 6.3 ?Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii?Contract de finantare: POSDRU/97/6.3/S/59924
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform capitolul IX din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. EUROPEAN PROJECT CONSULTING S.R.L
Adresa postala: Str. Boteanu, nr. 3, etaj 3, ap. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Tel. 021/311.12.01, Email: [email protected], Fax: 021/311.12.03, Adresa internet (URL): www.eupc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2011 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer