Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cazare, restaurant si reuniuni pentru desfasurare program de perfectionare profesionala


Anunt de participare numarul 115723/23.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI
Adresa postala:  Str. I.Gh. Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Punct(e) de contact:  Sectorul Cercetare - Dezvoltare, Tel. 0252333049, In atentia:  Boieru Lucian, Email:  [email protected], Fax:  0252333039, Adresa internet (URL):  www.episcopiaseverinului.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate de cult religios
Activitate (activitati)
Altele: religie (culte religioase)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cazare, restaurant si reuniuni pentru desfasurare program de perfectionare profesionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Localitatea Baile Herculane, judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie are ca scop contractarea serviciilor de cazare, restaurant si reuniuni pentru un numar estimat de 250 de participanti la programul de perfectionare pentru ocupatia muzeograf organizat de Episcopia Severinului si Strehaiei in cadrul Proiectului POSDRU/81/3.2/S/ 53777 - ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55110000-4 - Servicii de cazare la hotel (Rev.2)
55120000-7-Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel (Rev.2)
55300000-3-Servicii de restaurant si de servire a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vor fi achizitionate servicii de cazare, restaurant si reuniuni pentru un numar estimat de 250 de participanti la programul de perfectionare pentru ocupatia muzeograf organizat de Episcopia Severinului si Strehaiei in cadrul Proiectului POSDRU/81/3.2/S/ 53777 - ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL?
Valoarea estimata fara TVA: 480, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.03.2011 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 4800 lei. Valabilitate: 90 de zile. Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului de achizitie (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Proiectul POSDRU/81/3.2/S/53777 - ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL?. Termen de plata: 30 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certifcat de cazier judiciar pentru ofertant si pentru persoanele care au calitatea de reprezentant legal al ofertantului;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local;
- Certificat de cazier fiscal;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica;
-Pentru personele fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
- Formular Informatii generale;
- Bilant contabil la data de 31.12.2009 inregistrat la institutiile competente;
- Scrisoare de bonitate emisa de o institutie bancara in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
- Certificat de clasificare a structurilor de primire turistice;
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani;
- Recomandare / certificare de buna executie din partea beneficiarilor (se va prezenta minim 1 recomandare);
- Declaratie privind echipamentele tehnice;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- CV-uri pentru directorul de hotel si directorul de restaurant;
- Brevete de turism pentru directorul de hotel si directorul de restaurant;
- Contracte individuale de munca pentru directorul de hotel si directorul de restaurant;
- Declaratie privind subcontractantii;
- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia muncii, protectia mediului si prevenirea si stingerea incendiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal minimal (experti-cheie), angajati cu contract individual de munca: - director de hotel;
- director de restaurant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Documentatiei de atribuire. Numar runde: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA002_2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 11:00
Locul: Locul: Episcopia Severinului si Strehaiei - Drobeta Turnu Severin, Str. I.G. Bibicescu nr.6, jud. Me
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, dupa caz experti cooptati, reprezentantii ofertantilor care prezinta imputernicire de participare la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia este finantata in cadrul Proiectului ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL? - Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013. Nr. identificare proiect: POSDRU/81/3.2/S/53777
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 alin. 1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 :5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante onsiderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Episcopia Severinului si Strehaiei - Sectorul Cercetare-Dezvoltare
Adresa postala:  Str. I.G.Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Tel. 0252 33048, Email:  [email protected], Fax:  025233039, Adresa internet (URL):  www.episcopiaseverinului.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 00:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer