Licitatie Publica - "SERVICII DE CAZARE SI MASA" pt. cadrele detasate pe litoral in sezonul estival, program LITORAL 2007
Anunt de participare numarul 13778/11.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CONSTANTA
Adresa postala: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUD.CONSTANTA, SERVICIUL LOGISTIC, RO, CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, cod 900950, TEL/FAX: 0241/691270; 619776; 617133, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900950, Romania, Punct(e) de contact: MADALINA IOAN, Tel.0241/691270; 619776; 617133, Email: [email protected], Fax: 241/691270; 619776; 617133, Adresa internet (URL): http: //ct.politiaromana.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"SERVICII DE CAZARE SI MASA" pt. cadrele detasate pe litoral in sezonul estival, program LITORAL 2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUD.CONSTANTA, RO, CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106, COD 900950
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de Cazare si Masa" pentru cadrele detasate in judetul Constanta in perioada sezonului estival, program LITORAL 2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55000000-0 - Servicii hoteliere si de restaurant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 1, 634, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta sau diminua cantit. cu un procent de max.5%.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 80 zile incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.07.2007 pana la 03.09.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare NU SE SOLICITA; Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului si se constituie sub forma de scrisoare bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT; Plati: ordine de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatie de atribuire (publicata in SEAP): Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B); certificate constataoare din care sa rezulte indeplinirea la 30.04.2007 a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pt.asigurarile sociale de stat.
Certificat constatator emis de ORC; certificat de inregistrare emis de ORC; Autorizatie de functionare/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire(publicata in SEAP) : Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (formular B); Ultimul bilant contabil pe anul 2006; Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire (publicata in SEAP): Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani (formular 12E); Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art.190 din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr.22562 din 08.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 13:00
Locul: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUD.CONSTANTA, SERVICIUL LOGISTIC, RO , CONSTANTA, BDUL MAMAIA NR.106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei de atribuire (publicata in SEAP)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021/3104641, Email: [email protected], Fax: +4 0241/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 16:29