Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cercetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de dezvoltare experimentala legate de aplicarea tehnologiei de bioremediere la scara reala


Anunt de participare numarul 105535/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060032, Romania, Punct(e) de contact:  Angela-Elena Craina, Tel. 402.92.05, In atentia:  Daniela Cismaru, Email:  [email protected], Fax:  402.93.72, Adresa internet (URL):  www.pub.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cercetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de dezvoltare experimentala legate de aplicarea tehnologiei de bioremediere la scara reala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: pe suprafata de 1000mp, zona contaminata istoric cu metale grele
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de cerecetare si consultanta folosite exclusiv pentru activitatea de dezvolatre experimentala legate de aplicarea tehnologiei de bioremediere la scara reala in vederea implementariiproiectului finantate din fonduri europene POS CCE ?Sistem decizional multicriterial pentru remedierea siturilor contaminate cu poluanti toxici si persistenti din marile zone industriale? - RECOLAND
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
73100000-3-Servicii de cercetare si de dezvoltare experimentala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 388, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare-3880 lei /respectiv 1940 lei in cazul IMM-urilor-garantia de buna executie-10%/ respectiv 55 in cazul IMM-urilor din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri europene POSCCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind caliatatea de ofertant
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale- Bilantul contabil la 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Se va prezenta cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) in valaore de minim 750.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara ? ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a a minim 2 contract care au avut ca obiect prestarea unor servicii identice sau similare in cadru unor proiecte.- Se va prezenta lista cu personalul de specialitate care va participa laprestarea serviciilor, ce va contine minim 3 specialisti in domeniu, cu experienta in domeniu de cel putin 2 ani.
-Sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008
- Sistem de management de mediu conform SR EN ISO 14001:2005-Sistem de management al Sanatatii si securitatii ocupationale conform SR 18001:2008
-Se va prezenta lista utilajelor detinute de prestataor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 12:00
Locul: UPB- Splaiul Independentei 313, corp rectorat , et 5, camera 518
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Programul Operational SectorialCresterea Competitivitatii Economice- POSCCE ? Axa prioritara 2- Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APELBUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei nr. 106-111 , sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 3321240, Email:  [email protected], Fax:  3323377
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Politehnica Bucuresti - Directia Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 402.92.05, Email:  [email protected], Fax:  402.93.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 19:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer