Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de cercetare sociala la nivelul sectorului 1 din Municipiul Bucuresti


Anunt de participare numarul 59407/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comunicare, Tel.0213191013, 0213191014/151, In atentia: Doamnei Natalia Olteanu, Email: [email protected], Fax: 0213191033, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0213191013;0213191014, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de cercetare sociala la nivelul sectorului 1 din Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va realiza o cercetare sociala prin metodele: sondaj de opinie, valuri succesive, focus-grup.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131600-2 - Servicii de cercetare sociala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza o cercetare sociala prin metodele: sondaj de opinie (10 esantioane a cate 1200 persoane), valuri succesive (10 valuri a cate 1500 persoane), focus-grup (36 de interviuri, cate 6 interviuri cu 6 categorii de grupuri)
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8.500, 00 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului, constituita prin retineri succesive din facturile emise.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul Primariei sectorului 1. Plata: prin Trezorerie, cu ordin de plata, pe baza facturilor emise de operatorul economic
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale, Certificat constatator, Certificat de inregistrare fiscala, Dovada inregistrarii operatorului economic in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil la 31.12. 2005, 31.12.2006 si 31.12.2007
2.media cifrei de afaceri globala din ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. vizate si inregistrate de organele competente2. >370.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.experienta similara
2.dotare cu echipamente specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. un contract similar cu val>37.000 euro sau 3 contracte similare cu val>10.000 euro (in conditiile specificate in fisa de date)2.call-center cu min. 25 sisteme CATI, sala speciala pt. focus-grup sau sala cu CCTV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Durata de indeplinire a contractului
25%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice
24%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 10:00
Locul: Bd. Banul Manta nr. 9, etaj 1, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez ofertantilor care au depus oferta(numai cu imputernicire), reprez institutiilor cu drept de control in desfasurarea procedurilor de achiz publice, comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 1, Serviciul Legislatie Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.0213191013/114, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer