Licitatie Publica - Servicii de certificare a conformitatii Sistemului de Management al Calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 si servicii de formare specializata
Anunt de participare numarul 109021/05.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutia Prefectului judetul Ialomita
Adresa postala: Piata Revolutiei, Nr. 1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920063, Romania, Punct(e) de contact: Pletea Mihaela, Tel. 0243/211012, Email: [email protected], Fax: 0243/234115, Adresa internet (URL): http: //www.prefecturaialomita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de certificare a conformitatii Sistemului de Management al Calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 si servicii de formare specializata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Pia?a Revolu?iei, Nr.1, Slobozia, jude?ul Ialomi?a, cod 920032
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Certificarea conformitatii Sistemului de Management al Calitatii (SMC) pentru Institutia Prefectului ? Judetul Ialomita, Consiliul Judetean Ialomita si primariile din orasele Fetesti, Urziceni, Cazanesti, Fierbinti-Tirg si Tandarei, judetul Ialomita, in conformitate cu standardul ISO EN SR 9001:2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79132000-8 - Servicii de certificare (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 280, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: 85% Fondul Social European si 15% Bugetul Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoana juridica sau asociere de persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document obligatoriu - Prezentare formular AIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Document obligatoriu- Prezentare formularBIncadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Cerinta obligatorie - prezentarea documentelor prezentate mai jos:
1. Certificatul de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului ? copie semnata si stampilata de reprezentanrtul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata.3. Ofertantul sa detina sistemul propriu de management al calitatii ISO 9001:2008, certificat de catre un organism de certificare, acreditat de RENAR sau de catre un organism semnatar MLA-se va atasa certificatul de management al calitatii in copie legalizata sau conform cu originalul, semnat si stampilat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente obligatorii1. Fisa de informatii generale ? Formular C
2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data prezentarii ofertei.
3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetele locale, in original sau copie legalizata, valabil la data prezentarii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente obligatorii
1. Lista principalelor servicii prestate similare in ultimii 3 ani.
Cerinta minima obligatorie :
2. OFERTANTUL sa fi prestat servicii de certificare pentru SMC conform standardului referential SR EN ISO 9001:2001 sau 9001:2008 pentru institutii publice, din care, cel putin 1 (una ) pentru primarii.
Se va prezenta Certificatul emis, in copie conform cu originalul, semnat si stampilat de catre ofertant.Pentru expertii/ membrii propusi se vor prezenta:
a. O lista cu experti propusi pentru realizarea serviciilor audit pentru certificarea SMC ? Formularul E;
b. Curriculum vitae pentru fiecare experturmarind Formularul F
Pentru a verifica indeplinirea cerintelor pentru fiecare expertpropus ofertantul va depune copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
factorul tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8427
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2010 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 16:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 09:00
Locul: Pia?a Revolu?iei, Nr.1, Slobozia, jude?ul Ialomi?a, cod 920032, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana imputernicita din partea ofertantului, cu prezentarea imputernicirii si a unui document de identitate la sesiunea de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Implementarea, certificarea si mentinerea Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001:2008 in cadrul Institutiei Prefectului ? Judetul Ialomita, Consiliului Judetean Ialomita, administratiei publice din orasele Amara, Cazanesti, Fierbinti-Tirg si Tandarei si din municipiile Fetesti si Urziceni. (I.C.M.S.M.C., ISO 9001:2008), cod SMIS 8949.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 24 de ore de la data primirii comunicarii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 13:17