Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE , TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI
Anunt de participare numarul 135871/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Dr. I. Cantacuzino
Adresa postala: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 73206, Romania, Punct(e) de contact: PARVU GINA, Tel. +40 2107100, In atentia: BARAS CALINA, Email: [email protected], Fax: +40 2109474, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE , TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: SEDIUL SPITALULUI DIN STR. ION MOVILA NR 5-7 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 777, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACT SUBSECVENT : LOT 1 MINIM 10000LEI /LUNA -MAXIM 120000/ 8LUNI ; LOT 2 MINIM 600 LEI/4LUNI -MAXIM 9600LEI /8LUNI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE COLECTARE , TRANSPORT SI ELIMINARE FINALA A DESEURILOR SPITALICESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524200-8 - Servicii de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 777, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare incepe din ultima zi de depunere a ofertei si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei ;LOT 1 =14400, LOT 2=1192 Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului subsecvent fara TVA .Se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Cerificat de atestare fiscala eliberat de D.G.F.P. privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original , copie legalizata sau vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si care sa demonstreze plata datoriilor exigibile pana in luna anterioara depunerii ofertei ;
Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale
Declaratie privind neincadrarea in art 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: Manager Conf. Dr Brezean Iulian ;Director Financiar Contabil Ec. Buzasu Valentina ; Sef Serv. Administrativ Ref. Parvu Gina ; Sef Serv. Achizitii Ec. Musat Carmen .
Certificat de participare cu oferta independenta . Certificat ConstatatorDeclaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ( daca e cazul )
Autorizatie de mediu emisa de organismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul acestuia isi desfasoara activitatea pentru toate etapele de procesare a deseurilor infectioase, inclusiv transport si eliminare finala.
Autorizatie sanitara emisa de directia de sanatate publica teritoriala de pe raza pe care ofertantul isi desfasoara activitatea .
Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport, si de asemenea Certificat de atestare profesionalapentru sofer (ADR), Persoana Desemnata , acolo unde este cazulsi Consilier de Siguranta, conform OMF nr. 82/1992.
Aviz sanitar pentru amenajare punct de lucru procesarea deseurilor medicale periculoaseAvizul de principiu / Autorizatie pentru desfasurarea activitatii evacuare si transport deseuri spitalicesti emis de primaria de pe raza caruia ofertantul isi desfasoara activitatea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii similare din ultimii 3 ani.
Referat tehnic privind echipamentul utilizat pentru instalatia folosita la eliminarea finala a deseurilor infectioase, eliberat de ISP.
Asigurare impotriva poluarii accidentale a mediului pentru procesatorul deseuri infectioase.
Dovada detinerii in posesie a unui spatiu temporar de depozitare a deseurilor autorizat conform legii.
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.
Detinerea de catre prestator a unei statii dezinfectie pentru pubele si masini transport deseuri medicale (conform cerintelor OMS 219/2002).
Documentele care dovedesc ca personalul care proceseaza deseurile medicale are asigurari de sanatate (viata) care sa acopere riscurile profesionale.
ISO9001/2001, ISO14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2012 10:00
Locul: Biroul achizitii publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT EMIS DE AUTORITATEA CONTRACTANTA , CONSIDERAT ILEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 09:29