Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE COLECTARE A DESEURILOR MUNICIPALE, TRANSPORTUL, OPERAREA SI INTRETINEREA STATIEI DE TRANSFER SI A PUNCTULUI VERDE DE COLECTARE DIN JUDETUL ARGES FAZA I


Concesionare numarul 1792/04.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala:  Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110035, Romania, Punct(e) de contact:  Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email:  [email protected], Fax:  0248220137, Adresa internet (URL):  www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
SERVICII DE COLECTARE A DESEURILOR MUNICIPALE, TRANSPORTUL, OPERAREA SI INTRETINEREA STATIEI DE TRANSFER SI A PUNCTULUI VERDE DE COLECTARE DIN JUDETUL ARGES FAZA I
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Judetul Arges, Depozitul Campulung-Rucar, Pitesti Nord, Pitesti Sud, Mioveni-Topoloveni
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Colectarea deseurilor reziduale, reciclabile, biodegradabile;Intretinerea containerelor;Facturare tarifOperarea statiei de transfer Campulung, statiei de compostare si a punctului verde de colectare;
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90600000-3-Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
LOT 1: Campulung Rucar (lot/zona de servicii 02)LOT 2: Pitesti Nord (lot/zona de servicii 03)LOT 3: Pitesti Sud (lot/zona de servicii 04)LOT 4: Mioveni Topoloveni (lot/zona de servicii 05)
Valoarea estimata fara TVA: 41, 700, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura;
-Declaratie de eligibilitate;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-Decl pe prop rasp prin care se certifica faptul ca participarea la proced este facuta in concor-danta cu regulile de concurenta;
-Certificate de atestare fiscala, achitat toate taxele, impozitele si alte obligatii catre bugetul local si bugetul general;
-CUI/constatator emis de ORC cu max 30 zile inainte de deschidere a ofertelor;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie referitoare la situatia financiara a ofertantului-Scrisoare de bonitate bancara;
-Bilantul anual al ultimilor 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009);
-Declaratii care indica cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) aniPentru fiecare zona, ofertantii trebuie sa aiba o cifra de afaceri de minim: 1, 5 milioane Euro media ultimilor trei ani (2007; 2008; 2009);
-Valorile vor fi exprimate in Euro, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cel mult 3 contr de natura si complexitate similare finalizate in ultimii 3 (trei) ani sau aflate in executie, orialte documente edificatoare care sa confirme prestarea unor servicii publice de colectare cu o valoare de : Lot I min 1, 1 mln Euro sau echiv in lei;Lot II min 1, 2 mln Euro sau echiv in lei;Lot III min 1, 2 mln Euro sau echiv in lei;Lot IV min 1 mln Euro sau echiv in lei.Val contr pt cei 3 ani va fi calc la media cursului anual respectiv pentru 2007- 3, 3337 RON, pentru 2008 - 3, 6809 RON, pentru 2009 - 4, 2376 RON;
-licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC), prin care ofertantul este autorizat sa desfasoare serviciile incluse in acest contract, in conformitate cu prevederile Legii 51/2006, Sectiunea 2*;
- o lista de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante servicii, care va contine valori, perioada de timp si locul in care serviciile au fost efectuate, modul in care obligatiile au fost indeplinite, beneficiarii si daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati (Anexa 12);
- informatii cu privire la personalul tehnic disponibil sau al carui acord cu privire la participare a fost obtinut de catre ofertant, in special in scopul de a asigura controlul calitatii;
- informatii privind experienta profesionala si de calificare a managerilor, precum si a persoanelor responsabile pentru executarea serviciilor;
- declaratie cu privire la numarul mediu anual al personalului permanent angajat, inclusiv personalul de conducere in ultimii 3 (trei) ani (Anexa 13);
- informatii privind protectia mediului, (modul de respectare a legislatiei) care vor fi aplicate de catre ofertant in timpul executarii Contractului de concesiune;
- declaratii cu privire la echipamentele tehnice si utilajele la care ofertantul are acces, in scopul de a-si indeplini in mod corespunzator Contractul de concesiune (Anexa 19 ? Lista echipamentelor si vehicolelor la care ofertantul are acces);
- Doc ref la certificarea SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001, OHSAS 18001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa dpdv economic;
-Prog lucru=10p, Schema realocare, sugestii dezv colectare=8p, Calitatea serv=8, Comunicare=8, Sanatatea si siguranta mediu lucru=6p)-Pret oferta =60 p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 18.01.2011 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
DESCHIDEREA OFERTELOR ESTE IN DATA DE 19.01.2011 ora 10.00Ofertele se depun pe unul sau mai multe loturi;LOT 1: Campulung Rucar (lot/zona de servicii 02) ? 10.2 mln EURO;LOT 2: Pitesti Nord (lot/zona de servicii 03) ? 10.9 mln EURO;LOT 3: Pitesti Sud (lot/zona de servicii 04) - 10.9 mln EURO;LOT 4: Mioveni Topoloveni (lot/zona de servicii 05) ? 9.7 mln EURO;
-Oferta trebuie sa fie valabila cel putin 180 de zile de la data depunerii ei, inclusiv.-Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 100.000 Euro, sau echivalent lei la cursul de schimb de 4, 25, pentru fiecare lot;
-Garantia de buna executie va fi de 3% din valoarea contractului de servicii ce urmeaza a fi incheiat pentru fiecare lot in parte.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala:  Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0248 219 374, Fax:  0248 219 947
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul Judetean Arges - Serviciul Achizitii Licitatii
Adresa postala:  Piata Vasile Milea, nr.1, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110053, Romania, Tel. 0248217800, Fax:  0248220075
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer